استارت تمرینات آزادکاران در غیاب یزدانی

اردوی تیم ملی کشتی آزاد از امروز (۷ دی ماه) در محل خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد اواخر ماه جاری با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آغاز می‌شود و قرار است طی روز‌های ۲۳ و ۲۴ دی ماه به میزبانی شهر گرگان مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی به مصاف هم بروند.

طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد مدال آوران رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ از حضور در مرحله اول و دوم چرخه انتخابی معاف هستند و این فرصتی است تا دیگر مدعیان بتوانند شایستگی‌های خود را بهتر به مربیان تیم ملی ثابت کنند.

اما کادر فنی در نظر دارد قبل از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور، یک اردوی آماده سازی را نیز برای برخی از آزادکاران برپا کند که این تمرینات در محل خانه کشتی شهید صدرزاده انجام خواهد شد.

در همین راستا ۶ آزادکار عنوان دار به این اردو دعوت شدند که باید به مدت ۱۰ روز زیر نظر پژمان درستکار سرمربی و احسان امینی و بهنام احسان پور به عنوان مربی تیم ملی به تمرین بپردازند.

علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، محمد نخودی در ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم پور در ۹۲ کیلوگرم، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، آزادکارانی هستند که باید تمرینات خود را از امروز (سه شنبه) در خانه کشتی تهران دنبال کنند.

همچنین با تصمیم کادر فنی با توجه به اینکه امیرمحمد یزدانی (دارنده مدال نقره جهانی نروژ) قصد تغییر وزن دارد، به این اردو دعوت نشد.

گفتنی است بنابر درخواست فدراسیون کشتی آمریکا، قرار است روز ۲۳ بهمن ماه مسابقه‌ای دوستانه بین دو تیم ایران و آمریکا در آرلینگتون دالاس در ایالت تگزاس برگزار شود که هنوز به صورت رسمی نفرات اعزامی به آمریکا از سوی کادرفنی تیم ملی اعلام نشده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار