وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

محور خوی_رازی تحت پوشش اینترنت قرار می‌گیرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: محور ارتباطی خوی - رازی هر چه سریعتر تحت پوشش کامل شبکه اینترنتی قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، عیسی زارع در دیدار با نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس، تصریح کرد: شایسته نیست محور خوی -رازی بعنوان محور حیاتی در خصوص تردد مسافران داخلی و خارجی تحت پوشش شبکه اینترنتی نباشد.

وی بابیان اینکه تحت پوشش قرارگرفتن محور خوی به رازی به اینترنت در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: تلاش این وزارتخانه نیز راستای محرومیت زدایی است و مشکلات نبود اینترنت در خوی و تکمیل زیر ساخت‌های این شهرستان را در اولویت قرار خواهند گرفت.

عادل نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس نیز در این دیدار با اشاره جایگاه ارزشمند مرز رازی و جاده خوی - قطور بعنوان نزدیکترین مسیر ارتباطی ایران و اروپا اظهار کرد: زیر ساخت‌های ارزشمندی برای تکمیل محور خوی - رازی در دست تکمیل است که افتتاح پایانه بزرگ مسافری رازی تاثیرات بسیار مهمی در تبادل مسافر و افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور ایران ترکیه خواهد داشت.

این نماینده خانه ملت تصریح کرد: محور خوی - رازی فاقد شبکه اینترنتی است در حالیکه در آن طرف مرز کل مسیر کاپی کوی - وان تحت پوشش شبکه قوی اینترنتی دولت ترکیه است و ضرورت دارد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حل این مشکل شخصا وارد عمل شود.

وی اسامی ۱۶ روستای فاقد اینترنت خوی و ۷ روستای چایپاره را برای برخورداری از نعمت اینترنت به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیم کرد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.