حمله پلنگ به سگ خانگی + فیلم

پلنگ در حمله ای غافلگیرانه وارد یک خانه مسکونی شد و سگ نگهبان را ربود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مواردی که اغلب در هند اتفاق می‌افتد هجوم حیوانات وحشی مانند پلنگ یا ببر به مناطق مسکونی و حمله آن‌ها به انسان یا حیوانات اهلی است. مانند اتفاقی که به تازگی در منطقه «چاتارپور» در ایالت مادهیا پرادش هند رخ داد.

در این حادثه یک پلنگ وارد خانه مسکونی شد و سگ نگهبان را ربود. در ویدئویی دلهره آوری که در فضای مجازی منتشر شده، مشاهده می‌شود این حیوان درنده وارد خانه شده و به آسانی یک سگ نگهبان را می‌رباید. در ابتدای این ویدئو سگ نگهبان که متوجه حضور یک حیوان در پشت درب خانه شده و در حال سر و صدا کردن است دیده می‌شود.

لحظاتی بعد ناگهان پلنگ از بالای درب ورودی خانه به داخل حیاط پریده و به سگ حمله ور می‌شود. سگ نگهبان با دیدن پلنگ فرار می‌کند، اما ظاهر پلنگ موفق می‌شود در گوشه‌ای خانه این حیوان را به دام بیندازد. در انتهای ویدئو این پلنگ در حالی که سگ نگهبان را به دهان خود گرفته از روی دیوار پریده و فرار می‌کند.


بیشتر بخوانید


«پروین کاسوان»، مامور جنگلبانی هند این ویدئو را در توئیتر خود منتشر کرد. او در شرح این ویدئو نوشت: «این پلنگ را ببینید. دیگران (حیوانات دیگر) شانسی در برابر آن (پلنگ) ندارند.»

آقای کاسوان در توئیت دیگری نوشت: «این صحنه برای برخی غیرعادی است، اما در بسیاری از مناطق هند، پلنگ‌ها به سگ حمله می‌کنند.»

گفتنی است؛ این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۵۷ هزرار بیننده داشته و ۲۴۰۰ لایک دریافت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۱ دی ۱۴۰۰
سگ بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۷ دی ۱۴۰۰
انسان چون دو تا دست آزاد داره میتونه موقع حمله درندگان چشماشونو داغون کنه و فراریشون بده
البته اگه سریع بجنبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۷ دی ۱۴۰۰
آدم اگه خونسردی و تمرکز خودشو حفظ کنه پلنگ رو هم میتونه شکست بده من خودم خوندم یه چوپون موقع حمله برق آسای پلنگ دستشو تا آرنج کرد تو حلق پلنگه و پلنگه رو کشت و به قیمت از دست دادن یه دستش جون خودشو نجات داد
آخرین اخبار