لاوروف: زلنسکی معمولا رفتار دیوانه واری دارد

وزیر خارجه روسیه با انتقاد از رئیس جمهور اوکراین، رفتار او را دیوانه وار خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در سخنانی با انتقاد از «ولادیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین، گفت او رفتاری بی باکانه و دیوانه واری داشته است.

لاوروف در گفت و گویی مطبوعاتی اعلام کرد: زلنسکی اقدامات دیوانه واری را در بسیاری از مواقع انجام می‌دهد. آن‌ها (غربی ها) از بی پروایی می‌ترسند و نگران نوعی از حماقتی هستند که به شکلی فزاینده از آن می‌نویسند. بزودی زلنسکی درگیری را شعله ور خواهد ساخت.

چندی است کشور‌های غربی به طور فزاینده‌ای مدعی شده است که روسیه در حال آماده سازی اقدام نظامی علیه اوکراین است. این در حالی است که مسکو این موضوع را تکذیب کرده و تاکید می‌کند که اقداماتش تهدیدی برای هیچ کس نیست.

چندی پیش ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در جمع مقامات نظامی روسیه سخنرانی می‌کرد، گفته بود: ما از آمریکا و کشور‌های غربی درخواست کردیم تا برخی ضمانت‌های امنیتی را به منظور اطمینان خاطر مسکو پیرامون اوکراین فراهم کنند.

پوتین همچنین گفته بود: فعالیتی که آمریکا در اوکراین در حال انجام آن است در نزدیکی مرز‌های ماست و واشنگتن باید بداند که مسکو جایی برای عقب‌نشینی ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار