حسنی خبر داد؛

اجرای طرح گذر حکمت از خانه جلال تا نیما

سرپرست شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران گفت: طرح گذر حکمت با رویکرد ایجاد یک گذر فرهنگی از خانه جلال تا نیما احداث خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کسری حسنی، سرپرست شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران بعد از ظهر دوشنبه در مراسم ایران جلوه گاه فرهنگ جهانی است که در خانه موزه سیمین دانشور و جلال آل احمد برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری تهران در رویکرد جدید خود حمایت از امور فرهنگی از جمله توسعه خانه موزه‌ها و فضا‌های فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده است. همچنین ثبت خوشنویسی ایران در یونسکو نیز از جمله موضوعات مهمی است که شهرداری با تمام ظرفیت‌های خود از آن حمایت خواهد کرد.

وی افزود: شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی در راستای تأکیدات شهردار تهران و تحقق شعار تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلامی، اقدام به برگزاری این مراسم با حضور هنرمندان و جامعه خوشنویسان کشور کرده و افزایش برگزاری این برنامه‌ها در دستور کار ما قرار خواهد داشت.

حسنی با تاکید بر اینکه یکی از سیاست‌های شهرداری و شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی است، بیان کرد: در همین راستا نیز طرح ایجاد شبکه خانه موزه‌ها را دستور کار داریم که امیدواریم در سال ۱۴۰۱ به مرحله اجرا برسد.

سرپرست شرکت توسعه فضا‌های فرهنگی شهرداری تهران ابراز داشت: همچنین برای سال آینده طرح ساخت گذر حکمت را در برنامه‌های خود داریم که در این طرح قرار است یک گذر فرهنگی از خانه جلال تا خانه نیما احداث شود.

وی اظهار کرد: در این دوره با کمک تمام ظرفیت‌های شهرداری، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهر را با کمک هنرمندان توسعه خواهیم داد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار