پرونده ۱۰ شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تایید شد

مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون پرونده ۱۰ شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد تایید قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، روح الله هاشمی نژاد مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون پرونده ۴۳ نفر از جانباختگان مدافع سلامت در کارگروه کمیته استانی بررسی شد و مدارک شهید خدمت مورد پیگیری کارشناسان بوده که از این تعداد ۱۸ پرونده مورد تایید کمیته ملی قرار گرفت که از این میان ۱۰ پرونده مربوط به شهدای مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

او گفت: علاوه بر پیگیری‌ها و بررسی‌های کارگروه شهدای سلامت جهت تشکیل پرونده جانباختگان مدافع سلامت و بررسی و تحقیق در مورد انطباق این پرونده‌ها با ایین نامه‌ی مربوطه، دفتر امور ایثارگران پیگیری‌هایی را جهت حصول اطمینان از برقراری حقوق و مستمری و وضعیت معیشتی مطلوب خانواده‌های شهدای مدافع سلامت انجام داده است.

مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در همین راستا این جلسه تشکیل شد تا ضمن دعوت از خانواده‌هایی که تمایل به طرح مشکلات و ابهامات خود در این خصوص دارند، کلیه احکام حقوقی خانواده‌های معزز شهدای مدافع سلامت توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه این جلسه با بررسی احکام شهدای سلامت و نحوه پرداختی و تطابق آن با احکام حقوقی صادره از بنیاد شهید و امور ایثارگران، موارد اختلافی شناسایی و مقرر شد نمایندگان بنیاد شهید جهت پیگیری‌ها و بررسی‌ها اقدام و نتیجه را به این دانشگاه اعلام نماید.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار