آمار بالای تخلف استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: جریمه ۱۰۰ هزارتومانی برای تخلف استفاده از گوشی تلفن همراه در حین رانندگی بازدارنده نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به آمار بالای تخلف استفاده از گوشی تلفن همراه در حین رانندگی، گفت: یکی از عوامل مهم تصادفات در استان اصفهان عدم توجه به جلو است که در این خصوص عوامل زیادی از جمله استفاده از گوشی تلفن همراه در حین رانندگی دخیل است.

وی گفت: بسیاری از رانندگان حین رانندگی اقدام به دریافت وپاسخ به پیام‌های خود در شبکه‌های اجتماعی می‌کنند، اما نمی‌دانند که یک لحظه چشم برداشتن از روبرو چه خسارات جبران ناپذیری را برای آن‌ها به دنبال خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان جریمه تخلف استفاده از گوشی تلفن همراه را ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: آمار بالای تخلفات صورت گرفته و اعمال قانون توسط ماموران پلیس راهور نشان می‌دهد که این جریمه بازدارنده نیست و بایستی اقدامات سخت گیرانه تری با کسانی که مرتکب این گونه تخلف شده و با این کار خود امنیت دیگر رانندگان را به خطر می‌اندازند بکار گرفت.

سرهنگ محمدی همچنین در خصوص طرح زوج و فرد هم گفت: با توجه به بازگشایی مدارس طرح زوج و فرد در اصفهان بعداز ظهر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در هسته‌ی مرکزی کلان شهر اصفهان فعال است.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به سویه امیکرون، ما تابع مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا هستیم و هنوز در خصوص اعمال محمدودیت‌ها ابلاغی نداشتیم و توصیه ما کماکان این است که شهروندان از تردد‌های غیر مجاز در سطح شهر خودداری کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.