زحمتکش: باخت فنی تیم خانه بسکتبال خوزستان طبق قوانین لیگ رقم خورد

رئیس کمیته رویداد‌های فدراسیون بسکتبال در خصوص باخت فنی خانه بسکتبال خوزستان برابر مهرام توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم خانه بسکتبال خوزستان که از ابتدای آغاز فصل لیگ برتر بسکتبال از نداشتن اسپانسر با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند هفته گذشته ۲ روز مانده به دیدار با شهرداری گرگان حماد سامری سرمربی تیم خانه بسکتبال خوزستان از شرایط آشفته این تیم پرده برداشت و اعلام کرد تیمش به لحاظ مالی نمی‌تواند برای انجام بازی برابر شهرداری گرگان راهی تهران شود. همین صحبت سامری کافی بود تا بحث انحلال این تیم به میان بیاید. مسئله‌ای که هم برای اهالی بسکتبال ناراحت کننده است و هم شکل رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بهم می‌خورد.

روز گذشته دیدار ۲ تیم بسکتبال خانه بسکتبال خوزستان و شهرداری گرگان با توجه به حضور نیافتن خانه بسکتبال خوزستان در تالار بسکتبال آزادی کمیته رویداد‌های رای به باخت فنی این برابر شهرداری گرگان داد.

در این خصوص فرهاد زحمتکش رئیس کمیته رویداد‌های فدراسیون بسکتبال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: تیم خانه بسکتبال خوزستان به طور مکتوب در خصوص مشکلات خود با فدراسیون مکاتبه‌ای نداشته است و اگر هم مکاتبه‌ای داشته باشد باید دلیل موجه‌ای برای به فدراسیون بسکتبال ارائه دهد و پس از بررسی در کمیته فنی و انضباطی مسابقات اعلام نظر شود. حتی مسئولان این باشگاه نیامدن خود به دلیل مشکلات مالی را هم به صورت شفاهی به ما اعلام کردند که خلاف مقررات لیگ است. بر همین اساس باخت فنی خانه بسکتبال خوزستان طبق قوانین لیگ رقم خورده است و مسئولان این باشگاه باید هرچه زودتر در خصوص تیم خود برای دیدار‌های بعدی تعیین تکلیف کنند.

تیم خانه بسکتبال خوزستان در صورت ثبت دومین باخت فنی در رقابت‌های لیگ بسکتبال به صورت خودکار از دور رقابت‌های لیگ کنار گذاشته خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار