یک‌دستگاه کامیون کشنده در همدان آتش گرفت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: یک دستگاه کامیون کشنده صبح امروز در چهار راه بابک شهر همدان دچار آتش سوزی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ فرخ جمالی,رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: یک دستگاه کامیون کشنده ۳۰ تُن بار «جو» را از بندرعباس به مقصد اردبیل بارگیری کرده بود که در پشت چراغ قرمز چهارراه بابک شهر همدان به علت نقص در سیستم برقی خودرو دچار حریق شد.

او اضافه کرد: دامنه آتش به سرعت از قسمت موتور به سمت سوخت خودرو کشیده شده و راننده با اطلاع از این موضوع بلافاصله از وسیله نقلیه پیاده شده و با کپسول آتش نشانی سعی در خاموش کردن آتش می‌کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: با توجه به گستردگی آتش و بی تاثیر بودن تلاش راننده برای خاموش کردن آن، با سامانه ۱۱۵ آتش نشانی تماس برقرار کرده و تیم‌هایی از آتش نشانی با حضور به موقع در محل اقدام به مهار آتش می‌کنند.

سرهنگ جمالی ادامه داد: با وجود مهار آتش از سوی ماموران آتش نشانی، اما بخشی از اتاق، لاستیک و موتور وسیله نقلیه دچار خسارت جدی می‌شود.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه می‌شود که ۲ درصد راه‌های روستایی، ۲.۵ درصد راه‌های فرعی، سه درصد از آزاد راه‌ها و سه درصد از راه اصلی و شریانی کشور در استان همدان واقع شده است.

سوانح جاده‌ای استان همدان در هشت ماه نخست امسال با چهار درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲۸ فوتی به همراه داشته است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.