رشد۱۲درصدی سفر‌ها در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان گفت: در هشت ماهه امسال، میزان سفر‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۲ درصدی داشته است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان وبلوچستان گفت:در  این هشت ماه  یک میلیون و ۴۹۰هزار و۹۰۹ مسافر جابه جاشده اند.

کرد افزود: درحمل ونقل کالا نیز در ۸ماهه اول امسال، دو میلیون و ۷۷۱هزار و۲۲۲ تن کالا در ۱۶۸ سفر جابه جا شده است که در این بخش، ۹هزار و۲۹ راننده فعال داریم.

وی بابیان اینکه در این مدت ۱۳ درصد تصادفات جاده‌ای افزایش داشته است، عنوان کرد:۱۹۶ فقره تصادف با ۳۱۴نفر کشته رخ داده است.

وی تاکید کرد: درشش ماهه اول امسال نیز ۴۷۷فوتی در محور‌های استان داشته ایم که نسبت به ۶ماهه اول ۱۳۹۹، ۲۰درصد رشدداشته است.

کرد گفت: ۴۵ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال دراستان با ۷۰۲راننده فعال دراین بخش داریم؛ که میزان جابه جاشده در مرز‌ها هزار و۶۵۰ تن بوده و ۲۸درصد رشدداشته است.

وی گفت: عملکرد پایانه مرزی میلک ۶۳۶ هزارو ۸۸۸ تن است که نسبت به سال قبل ۱۹ درصد کاهش داشته است، اما عملکرد پایانه مرزی میرجاوه یک میلیون و۱۲ هزار و۵۶۰ تن است که نسبت به سال قبل، ۱۰۱ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.