افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام با حضور فعالان حوزه ICT کشور

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام صبح امروز با حضور فعالان حوزه ICT در محل نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تلکام با حضور تعدای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات، مدیران حوزه ارتباطات و مخابرات، فعالان حوزه ICT، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی و برخی از مدیران شرکت‌های برتر حوزه مخابراتی کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح شد.

شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه، ضمن ارائه کمپین‌های متنوع با تخفیفات ویژه، از جدیدترین محصولات فناورانه در بخش‌های تجاری، سازمانی و خانگی و اپلیکیشن‌های مخابراتی رونمایی به عمل می‌آورد. سرویس‌های متنوعی مانند تانوما، پابلیک وای فای، سرینو، مخابرات من و دیجیتما در نمایشگاه ارائه می‌شود.

تحقق دولت الکترونیکی و توسعه پایدار در حوزه اقتصاد دیجیتال با کمک شرکت‌های خصوصی و تقویت نهضت تولید محتوا میسر خواهد بود و این نمایشگاه فرصتی است تا توانمندی‌های دانش بنیان نخبگان جوان ایرانی، در حوزه ICT به معرض دید عموم گذاشته شود.

نشست خبری

اقدامات مخابرات در حوزه اینترنت

مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در حاشیه این نمایشگاه گفت: "شرکت مخابرات سعی کرد پرتوان در این نمایشگاه حضور پیدا کند. در همه کشور‌های جهان و همینوطر ایران، شرکت‌های مخابرات مادر، حکم لوکوتیو قطار ICT هستند و نحوه سیاسیت گذاری برای ان شرکت‌ها بسیار مهم و حساس است. در نمایشگاه تلکام امسال، شرکت‌های تولیدکننده و دانش بنیان حضور دارند. زمانی که بومی سازی و تولید در کشور صورت می‌گیرد شرکت مخابرات ایارن، خریدار این محصولات است. "

وی در ادامه گفت: "اقدامات خوبی توسط مخابرات در بحث اینترنت پرسرعت امن صورت گرفته که با همکاری یکی از شرکای ما؛ شبکه خوبی در سطح کشور برای سازمان‌ها و نهاد‌های نیازمند ارتباطات مطمئن ایجاد شده و بستر مطمئنی در سطح کشور اجرایی شده است. مخابرات براساس سند راهبردی ۵ سال گذشته و نقشه راهی که ترسیم شده بود، به علت مسائل و مشکلات اقتصادی که برای ما به وجود آمده بود، توازن بین درآمد و هزینه در مخابرات بهم خورد و این شرکت نتوانست نقش خودش را به طور کامل در این حوزه ایفا کند. "

مجید سلطانی

سلطانی درخصوص زیرساخت‌های مخابراتی در کشور توضیح داد: "آنچه در بحث ارائه زیرساخت‌های پرسرعت برای مصارف خانگی و تجاری وجود دارد با کندی روبه‌رو است. کار‌های خوبی صورت گرفته، اما به چشم انداز پایان ۱۴۰۰ نرسیدیم. باتوجه بع تحولات به وجود آمده و تغییراتی که در دولت صورت گرفته، آینده‌ای روشن برای مخابرات می‌بینم و سعی ما نیز بر این است که عقب ماندگی نقشه راه ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ را عملیاتی کنیم. ما هدف گذاری‌های کردیم و برنامه‌ها نیز تدوین شده و با کمیته‌های تخصصی و مشترکی که با سازمان تنظیم مقررات و کارشناسان وزارت ارتباطات داریم، براساس چشم انداز و ظرفیت مخابرات در چهار سال آینده مشغول کار هستیم. "

گفتنی است که بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی، با هدف تعامل با بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و با محصولات متنوع و ارائه سرویس‌های مختلف از دوم تا پنجم دی ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خلو مجید
۱۰:۳۵ ۱۲ دی ۱۴۰۰
خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۳۵ ۰۲ دی ۱۴۰۰
سلام بازدید برای عموم آزاده؟