شرکت متا قصد تغییر در طراحی اپلیکیشن واتساپ را دارد

شرکت متا قصد دارد در اپلیکیشن واتساپ دو سیستم عامل اندروید و iOS تغییرات ظاهری اعمال کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از 9to5mac، تقریباً پایان سال میلادی است، اما هنوز ویژگی‌هایی وجود دارد که واتساپ در حال ارائه آن‌ها است. یکی از این ویژگی‌ها، طراحی جدید واتساپ برای تماس‌های صوتی است. طراحی جدید برای تماس‌های صوتی در حال توسعه است، به این معنی که هیچ کاربری فعلاً نمی‌تواند آن را امتحان کند، اگرچه به نظر می‌رسد که در آینده این به‌ روز رسانی برای کاربران iOS و Android در دسترس باشد.

طراحی جدید واتساپ هنگام برقراری تماس‌های صوتی زیباتر به نظر می‌رسد، همچنین فضای تماس را فشرده‌تر و مدرن‌تر می‌کند به عبارتی فضای موجود را سازمان‌دهی می‌کند. اگرچه تغییرات محسوس نیستند، اما می‌توان تا حدی تغییرات جزئی را در طراحی جدید واتساپ مشاهده کرد.

تغییرات در زمینه تماس صوتی

تغییرات در زمینه بالا بردن امنیت

واتساپ در حال کار روی نشانگر‌هایی برای رمزگذاری است. همانطور که احتمالاً می‌دانید، چند سالی است که همه پیام‌های موجود در برنامه رمزگذاری شده اند. با در نظر گرفتن این موضوع، تیم پشتیبان واتساپ تصمیم گرفت تا امنیت این اپلیکیشن را افزایش دهد تا کاربران مطمئن شوند که همه چیز‌هایی که می‌گویند تنها بین آنها و افرادی که انتخاب می‌کنند، باقی می‌ماند.

تغییرات در زمینه امنیت اپلیکیشن

پیام‌ها و اطلاعات کاربران حتی برای خود واتساپ و شرکت مادر آنها، متا نمایش داده نمی‌شود. واتساپ می‌خواهد به کاربران یادآوری کند که این پیام رسان مکانی امن برای صحبت با دوستان است. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، واتساپ در حال کار روی نشانگر‌های جدید برای بخش چت، Status و Call نیز است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار