برترین‌های مسابقات بوکس باشگاه‌های همدان معرفی شدند

مسابقات بوکس قهرمانی باشگاه‌های همدان با انجام ۳۰ مسابقه و انتخاب و معرفی برترین‌ها در خانه بوکس این شهر به کار خود پایان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، این دوره از مسابقات با حضور برترین‌های ۱۷ باشگاه بوکس همدان و با انجام ۳۰ مسابقه در رینگ برگزار شد.

در پایان این مسابقات و در وزن ۵۴ کیلوگرم «محمد ارژ» از باشگاه طالبی و «وحید رنجبران» از باشگاه هندی، در ۵۷ کیلوگرم «مهدی شایان» از باشگاه طالبی و «علی نوروزی» از باشگاه هندی، در ۶۰ کیلوگرم «بهنام فرهادی» از باشگاه جباری و «علی بیات» از باشگاه سهرابی، در ۶۳.۵ کیلوگرم «علیرضا خانی» از باشگاه نوروزی و «علی طاهری» از باشگاه مرامی، در ۶۷ کیلوگرم «امید زنگی» از باشگاه گلخبان و «جواد نظری» از باشگاه شکری و در وزن ۷۱ کیلوگرم «علی حسن سهرابی» از باشگاه سهرابی و «محمد پارسا خلیلی» از باشگاه مرامی عناوین برتر را از آن خود کردند.

همچنین در وزن ۷۵ کیلوگرم «امیرحسین گلزاری» از باشگاه نوروزی و «مرتضی کبودوندیان» از باشگاه مرامی، در ۸۰ کیلوگرم «پوریا محمدعلیان» از باشگاه نوروزی و «شهرام برناسی» از باشگاه زیادی، در ۹۲.۵ کیلوگرم «امین زیادی» از باشگاه زیادی و «مصطفی نیازی» از باشگاه شکری و در به اضافه ۹۲ کیلوگرم نیز «حمیدرضا امیری» از باشگاه نوروزی و «مهدی سلطانی» از باشگاه شعبانلو رتبه‌های برتر را کسب کردند.

به نفرات برتر این دوره از مسابقات لوح قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.