اعمال محدودیت‌های جدید ورود مسافران از مرز‌های آذربایجان غربی

معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: ورود اتباع خارجی از روز شنبه هفته آینده ممنوع است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی مصطفوی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ورود اتباع خارجی جزو گروه‌های هفتگانه از مرز‌های استان، از روز شنبه هفته آینده ممنوع است.

مصطفوی گفت : از جمله این گروه‌های هفت گانه می‌توان به دارندگان پروانه اقامت، روادید تحصیلی، روادیدی تجارتی و بازرگانی، روادید حق کار، روادید درمانی، روادید سرمایه گذاری و دارندگان مهر خروج در گذرنامه‌ها اشاره کرد.

وی گفت:  ورود مستقیم و غیرمستقیم از هشت کشور جنوب آفریقا و چهار کشور اروپایی شامل انگلیس، فرانسه، نروژ و دانمارک تا ۱۵ روز از شنبه هفته آینده ممنوع اعلام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: ایرانیانی هم که قصد ورود به کشور داشته باشند، باید تست پی سی آر منفی و  کارت واکسن را ارائه دهند.

مصطفوی گفت: افرادی هم که با تست مثبت کرونا قصد ورود به کشور داشته باشند، باید در مکان اقامتی تهیه شده در نقاط مرزی قرنطینه شوند تا زمانی که تست منفی خود را ارائه دهند.

وی گفت: قدرت سرایت سویه امیکرون بسیار بالاست،  لذا باید اقناع سازی مردم در راستای کمک برای جلوگیری از شیوع بیشتر این سویه با تلاش همگانی صورت گیرد.

 انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.