جان سالم به در بردن کودک از حمله تمساح

یک کودک از حمله تمساحی که در حیاط پشت خانه مخفی شده بود جان سالم به در برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک کودک با خوش شانسی از حمله تمساحی که وارد حیاط پشتی خانه شان شده بود نجات یافت. این پسر اهل «لوس هورنوس» آرژانتین این تمساح ۶ فوتی را که در حیاط خانه مخفی شده بود مشاهده کرد. این کودک در حیاط خانه مشغول بازی بود که با این تمساح مواجه شد.

این کودک که هویتش مشخص نشده پس از دیدن تمساح بلافاصله به سمت درب دوید و پدرش را در جریان قرار داد. پدر ۴۲ ساله کودک با دیدن تمساح بلافاصله با پلیس تماس گرفت و درخواست کمک کرد. پدر کودک با افراد محلی تا قبل از رسیدن ماموران پلیس موفق شدند این حیوان را شکار کنند. آن‌ها پس از شکار این تمساح، یک نوار مشکی را روی دهانش قرار دادند.


بیشتر بخوانید


گفته می‌شود این تمساح از برکه‌ای در اطراف فرار کرده بود و پس از رسیدن به خانه این کودک، وارد حیاط خانه شده بود. این حیوان در حال حاضر در پروژه یاکر پروژکت، یک منطقه حفاظت شده نگهداری می‌شود. این تمساح با پوست مرمری بومی آمریکای جنوبی است که در دهه ۱۹۸۰ به دلیل شکار آن برای تولید چرم، دچار کاهش جمعیت شد.

با این حال ممنوعیت شکار موجب افزایش این تمساح شد و تصور می‌شود اکنون از آن جمعیتی بالغ بر ۱۰ میلیون در منطقه آمریکای جنوبی وجود داشته باشد.

حمله تمساح

خوش شانس بودن

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.