نماینده ولی فقیه در استان همدان:

هدف از فعالیت رسانه‌ای باید اصلاح جامعه باشد

امام جمعه همدان گفت: برای ارتقای سواد رسانه‌ای مردم برنامه‌ریزی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر رسالت بصیرت افزایی رسانه‌ها گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران برای افزایش سطح سواد رسانه‌ای مردم تلاش کنند تا لایه‌های مختلف جامعه هر خبری را بدون تحقیق و پژوهش نپذیرند.

 روز سه شنبه در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر امیدآفرینی را یک شاخص مهم برای رسانه‌ها دانست و افزود: باید در این راستا اهالی رسانه برنامه ریزی جدیدی داشته باشند.

وی به رسانه‌ها هشدار داد رویکرد‌ها و عملکرد خود را احصا کرده و محصولات خبری خود را ارزیابی کنند.

امام جمعه همدان «ابوذر غفاری» را یک مطالبه گر اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: هدف از فعالیت رسانه‌ای باید اصلاح جامعه باشد.

وی اظهار داشت: جامعه انسانی در هیچ دوره‌ای اسیر نبوده، زیرا رسانه‌های بیگانه آزادی فکر را از بشر گرفته و بر اندیشه‌های او غلبه کرده است.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: نوع مطالبه گری و عدالتخواهی رسانه‌ها باید هوشمندانه باشد تا همسو با اهداف دشمنان قرار نگیرد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمن می‌خواهد بیچارگی و گرفتاری را به مردم ایران القا کند خواستار بصیرت رسانه‌های داخلی شد تا این خطا‌ها را ببینند.

آیت الله شعبانی موثقی فضای رسانه‌ای امروز را جنگ روایت‌ها دانست و گفت: رسانه‌ها باید نقاط مثبت را بازگو کنند تا اعتماد به نفس جوانان تقویت شود.

به گزارش ایرنا، هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مرحله استانی با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد، ۹۷۰ اثر برای شرکت در این جشنواره ارسال شد که برترین‌های این آثار امروز با برگزاری آیین اختتامیه در مرحله استانی معرفی شدند.

آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان همدان با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی ابن سینا همدان برگزار شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.