کشف ۵۰۷ کیلوگرم تریاک از خودرو قاچاقچیان در کرمانشاه / ۴۸۰ کیلوگرم تریاک در یک گاوداری کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۵۰۷ کیلوگرم تریاک در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند حرفه ای و اینکه قصد انتقال مقدار زیادی مواد از استان های جنوبی به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان شده و با استقرار در محل مناسب طی عملیاتی غافلگیرانه موفق به توقیف خودروی آن ها شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام شده از خودرو توقیفی قاچاقچیان مواد مخدر، ۵۰۷ کیلوگرم تریاک که به شکل حرفه ای جاساز شده بود، کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی و معرفی آن ها به دستگاه قضایی، گفت: برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر و افرادی که به هر انگیزه ای اقدام به توزیع مواد میان مردم و جوانان می کنند همواره در اولویت کار پلیس بوده است.

او در ادامه به کشف سه تن و ۷۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی ۹ ماه سپری شده از سال جاری اشاره کرد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۶ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری بیش از ۲ هزار معتاد متجاهر در مدت زمان شده خبر داد و گفت: متاسفانه ظرفیت اردوگاه های نگهداری این افراد محدود است که انتظار می رود مسوولان امر برای افزایش ظرفیت آن ها اقدام کنند.

سردار جاویدان، جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرها را یکی از مطالبات به حق مردم عنوان کرد و گفت: پلیس برای این امر کاملا آماده است و امید می رود با افزایش مراکز نگهداری، شرایط برای جمع اوری همه معتادان و تلاش برای سلامت سازی این افراد فراهم شود.

کشف یک میلیارد ریال پوشاک قاچاق در کنگاور

سرهنگ عنایت فلاحی فرمانده انتظامی کنگاور گفت: ماموران ماموران پلیس شهرستان در عملیاتی موفق به توقیف یک دستگاه خودرو سواری و کشف حدود هزار دست پوشاک زنانه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال شدند.

او اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ فلاحی  با بیان اینکه در بازرسی های انجام شده نزدیک به هزار دست پوشاک زنانه قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد، افزود: در این راستا راننده خودرو دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۴۸۰ کیلوگرم تریاک در یک گاوداری

دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از کشف و ضبط ۴۸۰ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در یک گاوداری خبرداد.

براساس اعلام روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از چندی پیش یکی از عوامل بزرگ توزیع مواد مخدر در استان تحت رصد اطلاعاتی ضابطین دستگاه قضایی قرار گرفت.

طبق این گزارش، باتوجه به اینکه این فرد در یک گاوداری مشغول به فعالیت بوده و تخلفات متعددی در رابطه با توزیع مواد مخدر داشته، دادستان کرمانشاه دستور دستگیری او را صادر می کند.

سرانجام متهم طی یک عملیات غافلگیرانه از سوی ضابطین دستگاه قضایی دستگیر و طی بازرس های صورت گرفته ۴۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در محل گاوداری کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار