تشکیل هزار و ۲۲۹ فقره پرونده تخلف صنفی در مشهد

سرپرست فرمانداری مشهد گفت: هزار و ۲۲۹ فقره پرونده تخلف به ارزش هفت میلیارد ریال در آذر ماه امسال برای واحد‌های صنفی در سطح مشهد تشکیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدحمید موسوی سرپرست فرمانداری مشهد گفت: افزون بر ۱۱ هزار مورد بازرسی مرتبط با کالا‌های اولویتدار نیز ظرف همین مدت از واحد‌های صنفی مشهد صورت گرفت.

وی گفت: طرح تشدید نظارت‌ها و بازرسی برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی سودجویان در چارچوب کنترل بازار و برخورد با گرانفروشی از ابتدای آذر ماه با همکاری و هماهنگی صورت گرفته با دیگر دستگاه‌های متولی در سطح شهرستان مشهد اجرا شده است.

سرپرست فرمانداری مشهد گفت: این اقدامات پیرامون تأمین و نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی از قبیل تخم‌مرغ، برنج، شکر، گوشت مرغ، گوشت قرمز و عرضه میوه در مناسبت شب یلدا برای ساماندهی بازار صورت گرفت.

وی گفت: بازرسی انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا و نظارت در سطح بازار با تمرکز بر اقلام و مایحتاج ضروری مردم با قدرت تداوم یافته لذا شهروندان هرگونه تخلف گرانفروشی و احتکار را در تماسی با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند تا با فوریت مورد پیگیری و بررسی قرار گیرد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.