ربیعی: فایز الرشیدی، دروازه‌بان پنالتی‌گیری است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص پیروزی مقابل تراکتور در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص پیروزی مقابل تراکتور در جام حذفی گفت: تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان در کمتر از ۲ هفته ۲ بازی باکیفیت و بدون حاشیه‌ با یکدیگر برگزار کردند. بازیکنان ما امروز تلاش زیاد و درستی در بازی داشتند. در نیمه اول تراکتور بهتر از ما بود، اما در نیمه دوم و حتی وقت‌ های اضافه ما بهتر بودیم و موقعیت های گل داشتیم. امروز چند بازیکن خود را به دلایل مختلف نداشتیم و نسبت به بازی قبلی با تراکتور ۶ تغییر داشتیم. بسیار خوشحالم به بازیکنانی از ابتدا بازی دادم که پنج نفر آن‌ها سهمیه زیر ۲۱ سال بودند و آن‌ها نیز خیلی خوب کار کردند. این می‌تواند نوید روز‌های خوبی را بدهد. نوشی صوفیانی دروازه بان تیم ما ۱۲۰ دقیقه خوب کار کرد و فایز الرشیدی هم در ضربات پنالتی عالی عمل کرد. روند پیشرفت تیم تراکتور هم نسبت به ۲ هفته قبل بهتر شده و من برای این تیم احترام زیادی قائل هستم.

او در مورد تعویض فایز الرشیدی با نوشی صوفیانی عنوان کرد: فایز الرشیدی، دروازه بان پنالتی گیری است و در جام کشور‌های عرب در قطر هم توانسته بود ۲ پنالتی برای تیم ملی عمان بگیرد . تشخیص فنی من این بود که او برای ضربات پنالتی‌ وارد میدان شود.

ربیعی در خصوص فاصله کم بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی اشاره کرد: ما چهار روز قبل در شیراز مقابل فجر سپاسی بازی کردیم و امروز هم به تبریز آمدیم و سه روز دیگر باید در رفسنجان بازی کنیم؛ اما رقیب آینده ما یک روز بیشتر استراحت کرده است. بهتر بود همه بازی‌ها در یک زمان خاص برگزار می شدند تا عدالت نیز رعایت شود.

او درباره داوری بازی گفت: عرب براقی داور خوبی است، اما  در یکی ۲ مورد به بازیکنان ما کارت داد و به بازیکنان حریف کارت نداد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار