بررسی میدانی مشکلات واحد‌های کشاورزی و دامداری شهرستان دلیجان

جمعی از مسئولان استان مرکزی و دلیجان از واحد‌های کشاورزی و دامداری این شهرستان بازدید میدانی داشتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی به همراه صفری سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی، براتی زاده فرماندار دلیجان وجمعی از مسئولان از چند واحد شاخص کشاورزی ودامداری شهرستان دلیجان بازدید کردند و از نزدیک مشکلات این واحد‌ها را بررسی کردند.

این مسئولان در این سرکشی از مجتمع اناربار دلیجان، واحد تولیدی بوقلمون با ظرفیت ۹۰ هزار قطعه‌ای، بازدید از دامداریدر حال راه اندازی ۱۰۰۰ رأسی دام سنگین شیری درنا دلیجان، مجتمع کشاورزی و دامداری دام سنگین هندای دلیجان با تولید روزانه حدود ۱۷ تن شیر بازدید کردند.

همچنین بازدید از استخر‌های پرورش ماهی که به شهروندان و مسافرین خدمت رسانی می‌کند و چندین بار موفق به اخذ رتبه برترکشوری شده، یکپارچه سازی کشاورزی دشت نون روستای دودهک دلیجان و دیدار با مدیر عامل این تعاونی، دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا هم از برنامه‌های این سرکشی بود.

این مسئولان همچنین از مجتمع دامداری "کشت جوی" نراق بازدید و سپس طی جلسه‌ای با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نراق در خصوص مسائل و مشکلات حوزه جهاد کشاورزی نراق گفتگو کردند و مدیرکل جهاد کشاورزی دستوراتی در زمینه رفع مشکل برق و دیگر مسائل این واحد صادر کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.