خانه‌دارشدن ۳۰ مددجوی البرزی

۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد البرز با کمک گروه صنعتی گلرنگ، کمیته امداد این استان، خیران و آورده مددجو خانه‌دار شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمّدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به این که خانوار‌های مددجویی که به همت گروه صنعتی گلرنگ خانه‌دار شده‌اند جزء مددجویان پرجمعیت دارای وضع اضطرار بودند، گفت: این مددجویان با استفاده از چهار منبع مالی ۱۰۰ میلیون تومانی مساعدت بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه کمیته امداد این استان، کمک بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی گروه صنعتی گلرنگ کمک خیران و پس‌انداز اولیه خانوار، خانه‌دار شدند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اقدامات کمیته امداد از ابتدای سال تاکنون در تأمین مسکن مددجویان که به همت پروژه مسکن مهر این  استان، مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد، گروه صنعتی گل رنک و خیران، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۸ مورد کمک خرید و احداث مسکن روستایی و شهری و بیش از ۶۰۰ مورد تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان انجام‌شده است.

محمدی با اشاره به این که خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض ارائه می‌شود، گفت: معرفی خانوار‌های تحت حمایت به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام /ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.