حمایت از تولید و معیشت مردم محور بودجه سال آینده قرار گیرد

امام جمعه میامی گفت: حمایت از تولیدکنندگان، اقتصاد مقاومتی و تامین معیشت مردم محور‌ در تصویب بودجه سال ۱۴۰۱ کشور قرار گیرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع این شهر، گفت: بودجه ۱۴۰۱ باید متناسب با مشکلات مردم، اقتصاد، تولید، مسکن، اشتغال و ازدواج تصویب شود.

او گفت: افزایش حقوق به نفع اقشار کم درآمد و همچنین نهاد‌های خدمات رسان از نقاط قوت بودجه قرار گیرد.

امام جمعه میامی ادامه داد: در تدوین لایحه بودجه سال آینده هدف‌گذاری‌ها به سمت تحقق سخنان رهبر معظم انقلاب انجام پذیرد.

صفایی پور با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) پیشتاز در دفاع از ولایت بود، تصریح کرد: ولایت مداری و ایثار بهترین الگوی رفتاری و اخلاقی آن حضرت محسوب می‌شود.

او ضمن تسلیت ایام فاطمیه، تصریح کرد: ولایتمداری بزرگترین درس حضرت فاطمه (س) برای جهان اسلام محسوب می‌شودکه نیازمند تبیین در جامعه است.

خطیب جمعه میامی با اشاره به اینکه نیرو‌های بومی کارآمد در دستگاه‌های اجرایی شهرستان بکارگیری شوند، تاکید کرد: در سطح شهرستان نیرو‌های توانمند بومی بسیاری داریم که می‌شود در دستگاه‌های اجرایی از آن‌ها بهره برد.

او ادامه داد: تردد نیرو‌های غیربومی از شهرستان‌های همجوار و هزینه‌های زیادی که ادارات در راستای این موضوع پرداخت می‌کنند بررسی شود.

امام جمعه میامی گفت: با توجه به نیرو‌های بومی در سطح شهرستان بکار گیری نیرو‌های غیربومی به صلاح نیست و باید مدیریت شود.

او با گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، اظهار داشت: حمل ونقل و راه‌ها در توسعه پایدار جامعه نقش بسزایی دارند.

او ضمن تقدیر از حضور راهداران میامی در نماز جمعه این هفته، افزود: راهداران در سخت‌ترین شرایط به خدمت رسانی مشغول هستند و این خدمات برای کسی پوشیده نیست و باید قدردان آنان بود.

برپایی میز خدمت توسط اداره راه و شهرسازی میامی از دیگر برنامه‌های نمازجمعه این هفته در میامی بود.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار