ثبت دو رکورد در معدن فولاد سنگان خواف

روند تولید شرکت فولاد سنگان در امسال علی‌رغم قطعی برق صعودی بوده است و با ثبت دو رکورد در دو ماه شهریور و مهر، توانستیم سودآوری شرکت را نسبت به سال قبل ۲.۵ برابر کنیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی امرایی مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان رضوی: شرکت فولاد سنگان با هدف تکمیل زنجیره ارزش فولاد و تولید گندله در منطقه سنگان ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است. این کارخانه از سنگ‌آهن استخراج شده از معادن سنگان به عنوان ماده اولیه برای تولید کنسانتره و در نهایت، گندله استفاده می‌کند.

وی گفت: شرکت فولاد سنگان از دو خط تولید کنسانتره ۲.۵ میلیون تنی در مجموع پنج میلیون تن و یک خط تولید گندله با سیستم تراولینگ گریت با ظرفیت پنج میلیون تن در سال بهره می‌برد.

مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان رضوی گفت: از ابتدای شروع فعالیت شرکت فولاد سنگان تاکنون، تولید گندله این شرکت از روندی صعودی برخوردار بوده؛ به طوری که در سال گذشته بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندله در این مجتمع تولید شده است و برای سال ۱۴۰۰ تولید چهار میلیون تن گندله هدف‌گذاری کرده‌ایم.

امرایی گفت: در امسال علی‌رغم همه مشکلات صنعت فولاد به ویژه قطعی برق در تابستان، توانستیم چندین مرتبه رکورد تولید شرکت را جابه‌جا کنیم. به طوری که در شهریور ماه با رکورد ۴۶۵ هزار تن و در مهر ماه با ۴۷۱ هزار تن، در دو ماه پیاپی دو رکورد تاریخی برجای گذاشتیم. به این ترتیب، میزان تولید گندله به عنوان محصول نهایی شرکت از سه میلیون تن گذشته و امیدوار هستیم تا پایان سال علی‌رغم همه مشکلات ناشی از کمبود انرژی به اهداف تعیین شده دست یابیم.

وی گفت: ثبت بالاترین رکورد تولید اسمی گندله با دستیابی به بیش از ۱۷ هزار تن در روز، نشان از ظرفیت‌سازی و پتانسیل فوق‌العاده این شرکت در تولید و پشتیبانی پایدار از صنعت دارد. روح و نظام قاعده‌گرا و ساختارمند در اجزای فولاد سنگان به عنوان یک تیم، مهم‌ترین رمز پیروزی این شرکت در نیل به اهداف بوده و در این میان، افزایش بهره‌وری، کاهش توقفات، بهبود مستمر فرایند‌های تولید، تامین به موقع قطعات و تلاش مثال‌زدنی کلیه همکاران در فولاد سنگان، نقشی کلیدی در دستیابی به اهداف دارد. ثبت این رکورد‌ها باعث شده است در نیمه نخست امسال، سود سرشاری را کسب کنیم.

انتهای پیام//د.ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار