مقابله پدافند هوایی سوریه با تجاوز جنگنده‌های صهیونیست به فرودگاه دمشق

روسیه از تجاوز جنگنده‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه هوایی فرودگاه دمشق و مقابله پدافند هوایی سوریه با موشک‌های صهیونیستی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امشب (پنج‌شنبه) در بیانیه‌ای از تجاوز هوایی جنگنده‌های اف۱۶ رژیم صهیونیستی به حریم هواییِ حوالی فرودگاه دمشق، پایتخت سوریه خبر داد.

دریابان «وادیم کولیت» در این باره اعلام کرد: «۴ جنگنده اف۱۶ از اسرائیل ۸ موشک کروز را از حریم هواییِ بلندی‌های جولان به سمت فرودگاه دمشق شلیک کردند.»

به گفته این مقام روس، سامانه‌های ضدهوایی «پانتسیر-اس» ارتش سوریه ۷ موشک از ۸ موشک شلیک شده از سوی هواپیما‌های ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.

شب گذشته نیز یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: «حدود ساعت ۱۲:۵۰ بامداد پنجشنبه دشمن اسرائیلی با شلیک موشک از سمت جولان اشغالی، نقاطی در جنوب سوریه را هدف قرار داد.»

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بار‌ها از حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های جولان اشغالی یا از منطقه «تنف» تحت اشغال آمریکا به سمت اهدافی در سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند. به طور مثال، روز شانزدهم آذر ماه نیز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اهدافی در بندر «لاذقیه» سوریه حمله کرد. 

در حال تکمیل ...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
چرا سوریه دست روی دست گذاشته و نظاره گر است تا مقابله نکند همین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
این رژیم نجس و منحوس اسراییل باید نابود شود ، چون غده ی سرطانی است که باید نابود شود تا جهان روی آرامش به خود ببیند.
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۰۶:۵۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
احمق ها خود هواپیما را بزنید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
هوشمند جان
نوشته از فاصله دور موشک کروز رو زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
مردمی فلک زده وقتی اقتدار قبلی سوریه را میدید و مردم امنیت داشتند و اکنون کشوری تحت تحریم ، ستم جنایتکارانی مثل داعش ، ترکیه و آمریکا قرار میگیرند باید از تظاهر کنندگان وز های بهار عربی پرسید دنبال اینهمه جنایت وکشتار و خرابی و بیچارگی بودید که الان کشورتان را هم اشغال کردند و نمی توانید بیرونشان کنید از شما ترکیه و از غرب آمریکا و اگر ایران کمک نمی کرد معلوم نبود به چند قسمت تقسیم میشدید و این اروپای وامریکای مثلا متمدن چه سکوتی میکرد همچنان که سکوت کرد و جنابتها که انجام نشد اف به اسراییل و حکومتهای دست نشانده عرب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
با موشک بالستیک تمام نقاط اسراییل را باید بزنن
آخرین اخبار