معاون اول قوه قضائیه:

دیدار‌های مردمی؛ یکی از سیاست‌های اصلی دستگاه قضا

مصدق گفت: تاکید ریاست قوه قضاییه آن است که در هر جایگاهی که هستیم، در کنار مردم باشیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق، معاون اول قوه قضاییه با حضور در اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با ۳۰ نفر از مراجعان دیدار کرد.
در این دیدار که حدود دو ساعت به طول انجامید، معاون اول قوه قضاییه به استماع مشکلات حقوقی و قضایی مراجعه‌کنندگان پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.
معاون اول قوه قضاییه در حاشیه برگزاری دیدار مردمی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کلی دستگاه قضا که مورد تاکید ریاست قوه قضاییه است، این است که مسئولان عالی قوه قضاییه ضمن انجام فعالیت‌های خود، در جریان پرونده‌های مردم نیز قرار گیرند.

وی تصریح کرد: در ملاقات مردمی امروز، درخواست‌هایی از سوی مراجعان مطرح شد. برخی از این افراد نیز محکومان زندان بودند که تقاضای عفو یا استفاده از نهاد‌های ارفاقی داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق تاکید کرد: بعضی از پرونده‌ها مربوط به اعمال ماده ٤٧٧ بود که درخواست بررسی مجدد داشتند، همچنین برخی نیز مشکل اطاله دادرسی داشتند که حسب مورد نسبت به هر پرونده دستورات لازم صادر شد.
 
معاون اول قوه قضاییه با تاکید بر اینکه تا زمانی‌که مسئولان عالی قضایی در جریان کامل پرونده‌ها قرار نگیرند و در بطن مشکلات مردم نباشند، نمی‌توانند حس رسیدگی را پیدا کنند، گفت: با توجه به اینکه مسئولیت اصلی عدلیه، رسیدگی به پرونده است؛ لذا تاکید ریاست قوه قضاییه آن است که در هر جایگاهی که هستیم، در کنار مردم باشیم و در امر قضاوت نیز نسبت به ادله، دفاعیات و دیدگاه‌های شکات و متهمان توجه و اهتمام داشته باشیم.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۵ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
لطفا به گوش مسئولین برسانید

بنا به دلایلی مال در دادگاه دیگری توقیف شده ولی حکم دادگاه دیگر مبنی بر مالکیت اینجانب را اجرا نمیکند و میگوید نامه بیار ...اون دادگاه هم نامه نمیده میگه باید بیاری اینجا اجرا کنی ..میگم سر موضوع دیگری اونجا توقیفه ...هر کدوم میگن به ما ربطی نداره و خلاصه مال داره نابود میشه ...رفتم پیش معاون کل میگه برو بگو فلانی گفته و خودش میدونه چیکار کنه ...رفتم گفتم و گفت ما نمیتونیم آقا برو بیرون ...لطفا به دادم برسید ...فقط چند روز مونده به اجرا
آخرین اخبار