عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس:

ما باز هم می توانیم قاسم سلیمانی های دیگری داشته باشیم

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: ما باز هم می‌توانیم چهره‌های برجسته ای چون قاسم سلیمانی داشته باشیم فقط کافی است که جوانان ما اراده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید طهوریان‌عسکری عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در اولین مجمع عمومی انجمن جوان‌شهر رضوی گفن: تلاش و مجاهدت جوانان برای ساخت آینده شهر و کشورشان، بی‌شک مفید است و دستاورد‌های بسیاری به همراه خواهد داشت؛ تشکل‌ها و انجمن‌هایی که به همت جوانان و نوجوانان تشکیل شده برکات بسیاری برای این مرز و بوم دارد.

وی گفت: نوجوانان و جوانان باید یقین بدانند که در آینده این سرزمین دخیل و شکل دهنده آن هستند؛ حال می‌توان این آینده را به زیباترین شکل رقم زد و یا به نحوی که معنا و مفهومی برای تمدن‌سازی نداشته باشد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: ما باز هم می‌توانیم چهره‌های برجسته و فرهیختگانی، چون خواجه‌نصیر‌الدین، استاد شهریار و قاسم سلیمانی داشته باشیم؛ فقط کافی است که جوانان ما اراده کنند و نگاه عمیق و بلندی داشته باشند.

طهوریان عسکری گفت: اگر قرار است که این سرزمین کهن به دست نسل‌های آینده برسد، قطعا واسپاری این روز‌ها برای آیندگان، توسط جوانان رقم می‌خورد؛ امروز جوانان در جایگاه‌های مختلفی صاحب مسئولیت هستند که این امر بسیار امیدبخش است.


بیشتر بخوانید


او گفت: در چشم برهم زدنی، وارد دوره جوانی شده‌ایم و این دوره نیز می‌گذرد، ولی چقدر توانسته‌ایم که از فرصت جوانی استفاده کنیم؟ امروز جوانان بسیاری در کشور‌های مختلف از روسیه تا عراق و سوریه تشنه دوستی با جوان ایرانی و منتظر اثرگذاری او هستند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: تشکل‌های برخاسته از جوانان باید در تمام محلات شهر شکل گیرد،  این تشکل‌ها باید آبادانی و توسعه محلات را دنبال کنند و ناظر بر رفع مسائل و مشکلات باشند و ظرفیت‌ها را به اشتراک بگذارند.

طهوریان عسکری گفت: گسترش و تقویت رشد اجتماعی، علمی و فرهنگی در بین جوانان و نوجوانان را موضوع ضروری است و جوانان باید مطالبه‌گر باشند تا مسائل شهر به دست آن‌ها حل شود؛ البته در این مسیر، اخلاق، معنویت و عقلانیت را همیشه باید مدنظر داشته باشند.

وی گفت: جوانان ما نباید صرفا مطالبه‌گری کنند بلکه باید خود آن‌ها نیز قدم در عرصه بگذارند تا در کنار یکدیگر به حل مسائل بپردازیم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: کشور در جنگ اقتصادی است و در این جنگ باید موثر باشیم و جوانان اگر اراده را پشت تفکرات خود بگذارند، می‌توانند عالم را دگرگون کنند؛ اگر بخواهند.

انتهای پیام//ص.ب.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
قاسم سلیمانی یکی بود اما میشه از روی زندگیش تقلید درست کرد تا شاید به عاقبتش دچار بشیم آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۴ آذر ۱۴۰۰
از جوان ها حمایت کنید تا ببینید چه حماسه ها رقم بزنند هرچند جوانان ایرانی نشان دادند که اگر حمایت هم نشوند بازهم برای این مرز و بوم افتخار افرینند