مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان:

۷۰۰ سری جهیزیه بین خانواده‌های نیازمند لرستان توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: ۷۰۰ سری جهیزیه بین خانواده‌های نیازمند لرستانی با اولویت ایتام توزیع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  جلال شیخ پور در مراسم توزیع جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان یکی از راهبرد‌های جدی این نهاد است.

او ادامه داد: تعهد داریم که آنچه سبب به هم خوردن تعادل اقتصادی یک زندگی است را حل کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: با این نگاه در پنج محور برنامه‌ریزی و اهداف آن‌ها را نیز ترسیم کردیم.

شیخ‌پور افزود: در بدو ورود بانک اطلاعاتی برخطی از نیازمندان در لرستان احصاء شده که در حال حاضر ۱۰۰ هزار خانوار در قالب ۲۱۵ هزار نفر را در استان تحت پوشش داریم.

او بیان کرد: ۱۸.۷ درصد جامعه لرستان از خدمات امداد امام (ره) بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان اضافه کرد: در برنامه‌ای که در کمیته امداد امام خمینی (ره) در حال اجراست خوشبختانه نظام امداد هوشمند و کارا در حال رخ دادن است و نیاز به جمع‌آوری بانک اطلاعاتی در لرستان بود تا نیاز‌ها و توانمندی‌های آشکار و پنهان را شناسایی کنیم و در این راستا به‌عنوان استان اول کشور این کار را داریم پیش می‌بریم و ۷۱ درصد همکاران امداد ثبت اطلاعات این برنامه هوشمند را پیش بردند.

شیخ‌پورعنوان کرد: برای مرکزیت بخشیدن به این خدمات امداد برنامه داشتیم که اولویت‌بندی‌ها را انجامم دهیم.

او بیان کرد: در مناطق لرستان همچون ززوماهرو، بابابزرگ، کوهدشت شرقی و غربی و جا‌هایی که محرومیت‌ها بیشتر نمود دارد ورود پیدا کردیم و از احداث مسکن تا توزیع ملزومات و اشتغال آنان را پیش بردیم و درمان آن‌ها را نیز در برنامه داریم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۰ فقره جهیزیه با اولویت ایتام را بین نوعروسان امداد با اعتبار شش میلیارد تومان توزیع کردیم که ارزش واقعی این کالا‌ها در بازار بیش از هشت میلیون تومان اعلام شده است، امروز نیز ۷۰۰ سری جهیزیه را بین نیازمندان با اولویت ایتام توزیع می‌شود که شش میلیارد تومان برای تامین آن‌ها صرف شده است که کالا‌های دارای پنج سری مشخص هستند.

شیخ‌پور گفت: در لرستان ۱۹۰۰ دستگاه کولر بین نیازمندان با اولویت مناطق گرمسیر توزیع شده و امروز نیز ۲۴۵۰ دستگاه بخاری هم با اعتبار چهار میلیارد تومان آماده شده که بین شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایناز
۰۰:۴۰ ۱۱ دی ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید من 16سالمه نیاز به جهیزیه دارم توروخدا کمکم کنیدپدرم بیکاره