خط انتقال گاز به شهر‌های جنوبی سیستان و بلوچستان متصل شود

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت باید به گونه‌ای برنامه ریزی کند تا خط انتقال گاز به چابهار، قصرقند، نیکشهر و کنارک متصل شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه به زودی دیگر شهر‌های استان سیستان و بلوچستان از نعمت گاز بهره مند می‌شوند، اما تاکنون عملیات گازرسانی به شهر‌های چابهار، قصرقند، نیکشهر و کنارک آغاز نشده است.

وی  گفت: با رایزنی‌هایی که با وزیر نفت صورت گرفته، قول مساعد برای اتصال خطوط چابهار، قصرقند، نیکشهر و کنارک به شبکه گاز تا شهریور سال آینده داده شده است.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین مقرر شده است تا در طول این مدت، کار لوله گذاری شبکه توزیع در داخل این شهر‌ها نیز انجام شود.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، قرار است، یک هنرستان فنی جهت آموزش نیرو‌های مهارتی احداث شود که به زودی عملیات احداث این واحد فنی و مهارتی آغاز خواهد شد.

سعیدی  گفت: همچنین وزارت نفت باید به تعهدات خود در بخش مسئولیت اجتماعی به منظور ایجاد فضا‌های آموزشی و بهداشتی و درمانی در این منطقه اقدام کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار