استفاده از اسکیت برد به جای چرخ زاپاس! + فیلم

اقدام راننده در استفاده از اسکیت برد به جای چرخ زاپاس به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام یک راننده اهل آفریقای جنوبی در استفاده از اسکیت برد به جای چرخ زاپاس را به تصویر می‌کشد. در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد این راننده که هویتش مشخص نشده برای بالانس خودروی خود از اسکیت استفاده کرده است. این اتفاق در یکی از خیابان‌های بِلویله در کیپ تاون رخ داد.

در ویدئوی منتشر شده این خودرو در حالی که چراغ خطر آن روشن است و از سایر خودرو‌ها آهسته‌تر حرکت می‌کند دیده می‌شود. این راننده این خودروی اپل کورسا را تنها چند ماه پیش خریداری کرده بود و پس از پخش این فیلم با مالک قبلی مواجه شد. مالک سابق خودرو گفت که خودرو هنوز به نام او ثبت شده است، زیرا مالک جدید به دلیل عدم پرداخت پول کامل، تغییر و تحول اسناد را انجام نداده است.

مالک قبلی خودرو گفت: «من خودم رفتم و با او روبه رو شدم. او گفت که چاره‌ای ندارد. او مجبور بود این کار را انجام دهد. او می‌داند که این کار درستی نبوده و اشتباه کرده است. نه دوست من آن ماشین هنوز به نام من است و تو اینجوری مشکل داری.»

طبق گزارش‌ها راننده توضیح داد که چندین مشکل در ماشین وجود دارد. ظاهرا او مجبور شده که به جای چرخ از اسکیت برد استفاده کند. «او چیزی در مورد یاتاقان به من گفت. بلبرینگ جدیدی برای ماشین گذاشت و بعد شکست.»

راننده به مالک قبلی گفت که ماشین در خانه اش در حومه کیپ تاون تعمیر می‌شود و افزود هنوز پلیس به خاطر این ویدئو به او مراجعه نکرده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار