حمله غافلگیرانه کوسه به غواص

غواص که با دوستش در ساحل دریا در حال شنا بود مورد حمله ناگهانی کوسه قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تصویری که تبدیل به تصویر خبرساز شده است لحظه حمله کوسه به غواص در سواحل باهاماس را نشان می‌دهد. ««تانر مانسِلند» به همراه دوستش «چانگ سین چین» در حال غواصی و شنا در ناسائو بودند که این اتفاق رخ داد. در این حادثه در حالی که حدود ۲۰ کوسه آقای چانگ را محاصره کرده بودند او توسط یکی از کوسه‌ها و از ناحیه دست مورد حمله قرار گرفت.

در این حادثه چانگ که اصالتا اهل استرالیا است به دلیل پوشیدن زره ضد کوسه آسیبی ندید. تانر که اهل فلوریدا آمریکا است در حالی که هیچ لباس محافظی بر تن نداشت توانست این لحظه دلهره آور را ثبت کند. در تصویری که توسط تانر، عکاس دریایی تهیه شده مشاهده می‌شود این کوسه به سمت دست راست این غواص هجوم برده و دست وی را تا مچ در داخل آرواره‌های خود گرفته است. با این حال «تانر»، موفق شد با واکنشی سریع دست دوستش چانگ را از دهان کوسه بیرون بکشد.


بیشتر بخوانید


این تصویر را در صفحه اینستاگرامش با دنبال کنندگان خود به اشتراک گذاشت. در این تصویر، چانگ با خوش شانسی از خطری که می‌توانست منجر به از دست دادن مچ دستش شود فرار کرد. تانر در این باره گفت: «من لباس محافظ بر تن نداشتم. من بدون محافظ بودم، اما این صحنه برای من تبدیل به خاطره شد. در اطرفاف بیش از ۲۰ کوسه در حال شنا بودند و من منتظر صحنه‌ای شگفت انگیز بودم تا آن را ثبت کنم و ین صحنه بیرون کشیدن دست دوستم از دهان کوسه بود.»

حمله غافلگیرانه

حمله کوسه

غواص حرفه ای

حمله حیوانات

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۰
درندگان همیشه میخوان چیزا رو با گاز زدن امتحان کنن