۲۰ میلیارد ریال تسهیلات جبران کرونا به هنرمندان استان سمنان پرداخت شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات جبران خسارت کرونایی در استان سمنان به فعالان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص یافت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر اینکه جبران خسارت کرونا به حوزه فرهنگ و هنر غیرممکن است به رسانه‌ها گفت: علاوه بر ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به ۶۰۰ نفر از هنرمندان کمک هزینه کرونایی پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه فرهنگ و هنر بر اثر شیوع ویروس کرونا خسارت فراوانی متحمل شد، بر نقش هنرمندان و حوزه فرهنگ و هنر برای التیام آسیب‌های ناشی از کرونا تاکید و بیان کرد: جامعه بر اثر کرونا دچار افسردگی شد و هنرمندان باید با ارائه آثار مناسب روحیه نشاط و شادی را برای مقابله با این آسیب به جامعه تزریق کنند.

فلاح با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌های جامعه فرهنگ و هنر گفت: هنرمندان عمر گرانبهای خود را در حوزه فرهنگ و هنر گذراندند و این جای تقدیر دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به بیان کمبود‌ها و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر پرداخت و افزود: کمبود اعتبار در این حوزه از مشکلات است و این مشکل باید با همدلی و همراهی و تلاش بیشتر برطرف شود.

او هنرمندان و فعالان این عرصه را از اعضای خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: خدمت به مردم در حوزه فرهنگ و هنر را با همکاری یکدیگر ارائه دهیم و این حوزه را پیش ببریم.

او گفتگو را نیز از ابزار‌های مهم برای حل مسایل دانست و اظهار داشت: با گفتگو و تعامل می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در خصوص تکمیل برخی طرح‌های حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: به عنوان نمونه برای تکمیل مجتمع‌های فرهنگی هنری ایوانکی و آرادان بعد از ۱۰ سال، اعتبارات خوبی در سفر رئیس جمهور به استان سمنان پیش بینی شد.

انتهای پیام /ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.