فرمانده انتظامی شهرستان ایوان مطرح کرد؛

تعامل پلیس، شهرداری و شورا زمینه ساز امنیت مطلوب در جامعه

سرهنگ بازیار گفت: همفکری و تعامل شهرداری و شورای شهر با پلیس، عامل توسعه و تقویت انضباط اجتماعی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ امیر بازیار،  فرمانده انتظامی شهرستان ایوان تعامل پلیس، شهرداری و شورا را زمینه ساز نظم و امنیت مطلوب در جامعه دانست و گفت: تعامل شهرداری با پلیس عامل توسعه و تقویت انضباط اجتماعی در جامعه است.

او با اشاره به نقش پلیس و شهرداری در افزایش رفاه اجتماعی آحاد جامعه افزود: وظیفه پلیس، ایجاد امنیت و آرامش خاطر برای شهروندان و وظیفه شهرداری، مدیریت بر نظم شهری است که خدمات مطلوب این دو نهاد بستر ساز ارتقاء انضباط اجتماعی در جامعه خواهد بود.

او پلیس و شهرداری را مکمل یکدیگر در مدیریت نظم عمومی جامعه دانست و ادامه داد: نقش شهرداری‌ها بی تردید در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی انکار ناپذیر است و همان گونه که پلیس متولی ایجاد و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه است، شهرداری نیز با اقدامات مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خود در زیباسازی مبلمان شهری، نقش مهمی در نشاط اجتماعی دارد.

او اظهار داشت: پلیس همواره بر آن است تا تمهیدات لازم را با تعامل و مشارکت فراگیر با شهرداری و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی، در راستای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی داشته باشد، زیرا بی تردید، ایجاد بستر‌های فرهنگی لازم در لایه‌های مختلف جامعه در کاهش بزه‌های اجتماعی، دارای نقشی موثر و راهگشا است.

در ادامه این دیدار علی نورایی شهردار ایوان ضمن قدردانی از همکاری خوب مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان ایوان با شهرداری گفت: عملکرد پلیس و شهرداری، لازم و ملزوم همدیگر است چرا که هدف هر دو برقراری نظم و آرامش در شهر است.

شهردار ایوان بیان کرد: امروز حضور پلیس در همه عرصه‌های مختلف جامعه بسیار پرشور و چشمگیر است که این نشان از اجتماعی بودن پلیس است و انجام هر فعالیتی در سطح جامعه بدون وجود امنیت امکان پذیر نخواهد بود.

 بهرام رضائیان رئیس شورای شهر ایوان نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان پلیس در ایجاد امنیت اجتماعی جامعه بیان داشت: تعامل سازنده پلیس با مجموعه شهرداری، همواره راهگشای بسیاری از مشکلات شهری و زمینه ساز رضایت مندی بیشتر شهروندان و افزایش ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه بوده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.