تغییر نام گوشی گلکسی اس ۲۲ سامسونگ به Galaxy S۲۲ Note

گزارش‌ها به این نکته اشاره دارد که سامسونگ نام S۲۲ Ultra را کنار گذاشته و از Galaxy S۲۲ Note استفاده خواهد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از notebookcheck، شایعات جدید حاکی از این است که سامسونگ Galaxy S۲۲ Note نام جایگزین گوشی هوشمند Galaxy S۲۲ Ultra خواهد بود. شاید این اتفاق به دلیل طراحی بسیار مشابه این گوشی با خانواده سری Note و پایان احتمالی تولید این سری از گوشی‌ها باشد.

یک منبع آگاه در این زمینه اظهار داشت که گرانترین عضو از سری گلکسی اس ۲۲ آینده که به طور غیررسمی گلکسی اس ۲۲ اولترا نامیده می‌شد، به گلکسی اس ۲۲ نوت سامسونگ تغییر نام خواهد داد.

این ادعا از حساب کاربری توییتری ترون نشات گرفته است. این حساب کاربری اعلام کرد که نام S۲۲ Ultra اکنون مرده است و نام نسل بعدی S۲۲ Note است که اگر این ادعا درست باشد، نشان از احیای سری جدید گلکسی نوت است.

 Galaxy S۲۲ Note

برای یادآوری باید گفت که آخرین عضو خانواده نوت سامسونگ، سری گلکسی نوت ۲۰ بود که سال ۲۰۲۰ عرضه شد. پس از آن، تولید این مجموعه به نفع محصولات تاشو سامسونگ متوقف شد. بسیاری از صاحب نظران استدلال کرده اند که دستگاه‌های تاشو مانند سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ هنوز در حد جایگزینی سری نوت نیستند. گلکسی زد فولد حتی با پشتیبانی از قلم S عرضه می‌شود، اما هرگز واقعاً نتوانست توجه طرفداران سری Note را جلب کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار