راه اندازی کارخانه نوشیدنی آستانه دومین ثمره گزارش صداو سیما

بعد از پخش مستند خبری صداوسیما علاوه بر پیگیری وضعیت کارخانه قند شازند مقرر شد کارخانه نوشیدنی آستانه هم راه اندازی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بعد از پخش مستند خبری صداوسیمای استان مرکزی با موضوع بررسی وضعیت کارخانه قند شازند رئیس بنیاد مستضفعان کشور، معاون برنامه ریزی اش را مامور سفر به شازند و بررسی میدانی مشکلات این کارخانه کردکه فرصت یک ماهه برای جمع بندی نظرات مسئولان استان مرکزی در این زمینه مشخص کرد.

پیرعلی معاون برنامه ریزی رئیس بنیاد مستضفعان کشور بعد از بازدید از کارخانه قند شازند به کارخانه تولید نوشیدنی آستانه هم که زیر مجموعه این نهاد است در شهرک صنعتی آستانه شهرستان شازند است سرکشی کرد.

پیرعلی نویدی هم برای مردم آستانه داشت و آن راه اندازی کارخانه تولید نوشیدنی این شهر بود و از امام جمعه شهر خواست تا خبر راه اندازی مجدد این کارخانه تا پایان سال ۱۴۰۰ را به مردم بدهد.

کارخانه تولید نوشیدنی آستانه یکی از واحد‌های تولیدی زیر مجموعه بنیاد مستضعفان استان مرکزی واقع در شهرک صنعتی آستانه شهرستان شازند است که ۱۰ سال پیش احداث و تجهیز شد، اما به تولید نرسید.

پیرعلی تکمیل طرح‌های نیمه تمام، راه اندازی واحد‌های نیمه تعطیل و تعطیل را رویکرد جدید این سازمان دانست و ابراز امیدواری کرد با تعامل سازنده با مسولان زمینه تولید و اشتغال جوانان فراهم شود.

احمدی بی غش نماینده مردم شهرستان شازند در مجلس شورای اسلامی هم از برگزاری جلسات متعدد با بنیاد مستضعفان برای حل مشکل این کارخانه گفت و کمبود آب را علت اصلی عدم راه اندازی آن دانست.

احمدی بی غش افزود: با حضور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی و مدیر عامل آب منطقه‌ای استان مشکل آب این کارخانه مرتفع شد.

او اضافه کرد: خوشبختانه بنیاد مستعضفان قول راه اندازی این کارخانه را تا پایان سال ۱۴۰۰ داد که با راه اندازی فاز اول این کارخانه برای ۱۰۰ جوان جویای کار شهرستان شازند اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.