فرماندار مهاباد:

پرستاران در جنگ با کرونا سربلند بودند

فرماندار ویژه مهاباد گفت: پرستاران در جنگ با بیماری کووید ۱۹ سربلند بوده و جامعه ما از فداکاری آنان در دوران شیوع این بیماری رضایت کامل دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد در آیین قدردانی از پرستاران نمونه در این شهرستان گفت: پرستاران و کادر درمان در دوران شیوع کرونا همانند رزمندگان در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با ایثار و از خودگذشتگی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای سلامت مردم تلاش کردند.  

خدرلو افزود: پرستاران طی این مدت در کنار سایر کارکنان بخش درمان و برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ ده‌ها شهید تقدیم کرده‌اند و به طور شبانه‌روزی برای حفظ سلامت مردم دست به فداکاری زده‌اند.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه حضرت زینب کبری (س) با رشادت، شجاعت و ایثارگری خود، در صحنه بودن بانوان را در تاریخ ثبت کرده، خاطرنشان کرد: پرستاران کشور ما نیز همواره و به خصوص در دوران مقابله با بیماری کرونا توانستند به خوبی در میدان صیانت از سلامت جامعه حاضر شوند و نقش ایفا کنند.

خدرلو بیان کرد: زمانی که همگان از این ویروس ناشناخته و کسانی که به آن گرفتار شده بود می‌گریختند و نزدیک‌ترین خویشاوندان به خاطر کرونا از یکدیگر فاصله می‌گرفتند این پرستاران بودند که به درمان بیمارانی که از بیماری آن‌ها هیچ نمی‌دانستند دلاورانه مجاهدت کردند.

در ادامه این مراسم به ۲۰ نفر از پرستاران نمونه با اهدای لوح و هدای نقدی به پاس روز پرستار و همچنین جان افشانی آنان در دوران کرونا قدردانی شد.

جمعه ۱۹ آذر مصادف با زادروز حضرت زینب کبرا (س) روز پرستار است.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.