تجهیز گوشی‌های vivo S۱۲ به تراشه Dimensity ۱۲۰۰

  اطلاعات جدید منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی‌های vivo S۱۲ به تراشه Dimensity ۱۲۰۰ SoC مجهز خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جی اس ام آرنا، در اوایل این ماه، چند گزارش در مورد خط تولید گوشی‌های سری S۱۲ جدید شرکت vivo از جمله یک رندر فاش شده و یک عکس جاسوسی منتشر شد. حالا این گوشی هوشمند اکنون به طور رسمی در شبکه اجتماعی ویبو با تراشه مدیاتک معرفی شده است و سازنده تراشه نیز تایید می‌کند که این گوشی هوشمند از تراشه Dimensity ۱۲۰۰ ساخته شده با فرآیند ۶ نانومتری استفاده می‌کند.

گوشی vivo S۱۲ در دو نوع استاندارد و پرو عرضه خواهد شد. طبق گزارشات قبلی، گوشی هوشمند S۱۲ Pro دارای یک بریدگی عریض برای دوربین سلفی دوگانه خواهد بود. این دوربین‌ها شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی JN۱ سامسونگ به همراه یک شوتر فوق عریض ۸ مگاپیکسلی است. دوربین سه گانه پشتی نیز با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ارائه خواهد شد. گوشی S۱۲ Pro به عنوان یک دوربین مخصوص عکاسی پرتره نیز معرفی شده است.

گوشی S۱۲ Pro دارای یک صفحه نمایش OLED + FullHD با لبه‌های خمیده (که برای اولین بار در سری گوشی‌های S vivo از آن استفاده می‌شود) و یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش است. همچنین انتظار می‌رود یک شارژر ۴۴ واتی برای این گوشی مانند نسل قبلی خود و همانطور که توسط گواهی ۳C نشان داده شده است، ارائه شود.

گوشی vivo S۱۲

شایان ذکر است که سری گوشی‌های vivo S۱۲ قبل از پایان ماه دسامبر به صورت رسمی معرفی خواهند شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار