بهار سینما‌های مشهد در آخرین روز‌های پاییز

با کاهش شیوع کرونا رونق به سینما‌های مشهد بازگشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این روز‌ها وقتی از جلوی سالن‌های سینما در مشهد می‌گذرید مردمی را می‌بینید که با دقت به لیست فیلم‌های در حال اکران نگاه می‌کنند تا فیلم مورد علاقه خود را پیدا کنند. این شور و حال سینما‌های مشهد به دلیل کاهش شیوع کرونا و حذف محدودیت‌های کرونایی است.

این روز‌ها سینما‌ها مشهد می‌توانند با ظرفیت کامل بلیت بفروشند. احمدرضا بهبهانی سرپرست امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: از زمانی که شیوع کرونا کمتر شده است و سینما‌ها می‌توانند با ظرفیت کامل سالن بلیت بفروشند اوضاع فروش نیز بسیار بهتر شده است به طور مثال سینما هویزه دیروز صد میلیون تومان فروش داشته است.

افزایش فیلم‌های روی پرده سینما‌ها

در زمان بحران کرونا تهیه کنندگان تمایلی به اکران فیلم هایشان نداشتند، اما با کنترل بیماری کرونا و بهتر شدن اوضاع، فیلم‌های بیشتری روانه پرده سینما‌ها شدند. برای اطلاع از لیست فیلم‌ها سری به سایت سینما تیکت میزنم.


بیشتر بخوانید


طبق اطلاعات سینما تیکت فیلم‌های در حال اکران در مشهد فیلم‌های بندر بند از منیژه حکمت، آتابای از نیکی کریمی، گشت ارشاد سه از سعید سهیلی، قهرمان به کارگردانی اصغر فرهادی است.

همچنین فیلم‌های رمانتیسم عماد و طوبا از کاوه صباغ زاده، دینامیت از سید مسعود اطبایی، منصور اثر سیاوش سرمدی، تومان اثر مرتضی فرشباف، آپاچی اثر آرش معیریان، شهر گربه‌ها از سید جواد هاشمی از دیگر فیلم‌های روی پرده سینما‌های مشهد است.

کدام فیلم‌ها بیشترین فروش را دارند؟

لیست اکران فیلم‌ها را که نگاه می‌کنم همه نوع ژانری در آن می‌بینم برایم جای سوال است که بین این لیست کامل از انواع فیلم‌ها کدامیک فروش بیشتری دارد. بهبانی مدیر سینما‌های حوزه هنری خراسان رضوی بدون ارائه آمار دقیق در پاسخ به این سوال گفت: فیلم گشت ارشاد سه و دینامیت از فیلم‌های پروفروش در سینما‌های حوزه هنری خراسان رضوی است.

او گفت: پردیس سینمایی هویزه، سینما آفریقا در مشهد و سینما بهمن سبزوار وابسته به حوزه هنری است. همچنین حوزه هنری سالنی را در مجموعه مهر کوهسنگی در حال ساخت دارد.

امید به روز‌های بهتر

این نفس گرفتن سینما‌ها این امید را ایجاد می‌کند که در روز‌های آینده نیز با روانه شدن فیلم‌های بیشتر اوضاع سینما‌ها بهتر شد ضمن اینکه جشنواره فیلم فجر نیز در بهمن ماه در راه است و این امید در همه ما وجود دارد که با رخت بربستن کرونا شاهد صف‌های طولانی علاقه‌مندان به سینما در دهه فجر باشیم.

انتهای پیام//م. م.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.