باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کرد؛

حقوق عقب‌افتاده پیمانکاران شهر آفتاب پرداخت شده است

مدیرعامل شهر آفتاب درباره حقوق‌های عقب‌افتاده کارکنان نمایشگاه شهر آفتاب گفت: حقوق کارکنان شهر آفتاب پرداخت شده و فقط یک ماه از حقوق آن‌ها پرداخت نشده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش پیامی از یکی کارکنان خدمات تنظیف و فضای سبز نمایشگاه شهر آفتاب رسیده بود، مبنی بر اینکه کارکنان خدمات تنظیف که تعدادشان به ۲۵۰ نفر می‌رسد، ۳ ماه حقوق نگرفته‌اند؛ هرچند که با آمدن علیرضا زاکانی، شهردار تهران یک ماه از حقوق عقب افتاده‌شان پرداخت شده، ولی دو ماه از پرداخت حقوق آن‌ها عقب افتاده است.

با محمد رئوف قادری، مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب موضوع را پیگیری کردیم، وی درباره عقب افتادگی پرداخت حقوق کارکنان به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خوشبختانه حقوق کارکنان شهر آفتاب پرداخت شده و از این به بعد بابت پرداخت حقوق به مشکل نخواهند خورد.

وی گفت: باید در نظر گرفت که در سازمان‌ها و شرکت‌ها، پیمانکاران متعهد هستند تا سه ماه از لحاظ حقوقی خودشان را پوشش دهند تا اگر پرداخت حقوقی آن‌ها به تعویق افتاد، به مشکل بر نخورند.

قادری گفت: گاهی پیمانکاران از لحاظ تعهدات ناتوان می‌شوند که ما از محل صورت حساب، حقوقشان را پرداخت می‌کنیم؛ بنابراین حقوق پیمانکاران پرداخت شد و فقط یک ماه از حقوق آن‌ها پرداخت نشده که منتظر صورت وضعیت پیمانکاران هستیم.

مدیر‌عامل نمایشگاه شهر آفتاب در پاسخ به این سوال که کارکنان دیگر شاهد عقب‌افتادگی حقوق‌شان نخواهند بود، گفت: خیر، باید درنظر گرفت که پیمانکار متناسب با صورت وضعیت کارکنان، حقوق‌شان را پرداخت می‌کند؛ اگر صورت وضعیت پیمانکاران دیر ارسال شود، حقوق آن‌ها هم دیر واریز می‌شود و اگر به موقع ارسال شود، به موقع هم پرداخت خواهد شد.


بیشتر بخوانید
حقوق کارگر خوردن ندارد/ پایمال شدن حقوق کارگران شهرداری


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار