دستگاه گچ پاشی با سرعت بالا + فیلم

دستگاهی برای گچ پاشی طراحی و تولید شده است که سرعت گچ کاری را بالا می‌برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،گچ کاری و لک گیری، جز کارهای اولیه برای هر گونه اقدام در دکوراسیون داخلی منزل است در نتیجه دیوارها و سقف منزل باید کچ کاری شود.

اما این کاری زمان بر است. بنابراین، دستگاهی طراحی و تولید شده است که گچ پاشی را با سرعت بالاتری انجام می‌دهد که در ادامه نحوه عملکرد آن را مشاهده می‌کنید.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
خوبه قبمت چنده
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۰۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
بنظر بنده حقیر همان پاشیدن کچ روی دیوار و سقف کفایت می کند و سرعت کار رو بالا می برد و نیروهای دیگر شمشه ماله کش هم می توانند در واحدهای دیگر به فقط کچ پاشی روی سطوح سقف و دیوار مشغول شوند و خودش یه طراحی زیبا به ساختمان می دهد وقتی رنگ آمیزی شوند و روشون رنگهای مختلف پاشیده شود نیازی هم به این همه شمشه و ماله کشی صاف کردن کچها هم ندارد فقط باید همه سطوح رو با کچ پاش پوشش کامل دهید چرا همش می خواهید به سبک قدیم سقف و دیوارها رو با کچ صافش کنید همون نمای دستگاه کچ پاش با طراحی های مختلفش کفایت می کند میگید نه یه بار یه آپارتمان رو همه واحدهاشو بدون شمشه و ماله کشی فقط با پاشیدن کچ سفیدشون کنید بدیدشون دست اوسای نقاش ساختمان تا اونم توست دستگاه پسیتولت رنگ پاش رنگهای سقف و دیوارها رو با رنگهای مختلف گرم و سرد بپاش روشون اونوقت خواهید دید که چقدر برای مهندسین طراحی ساختمان و مشتریانتون هم جذاب تر و زیباتر خواهد بود . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادو السلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه طراحیهای نو و جدید .
Iran (Islamic Republic of)
آرین
۰۶:۵۵ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
آخه عقل کل اسکول
اگه صاف نشه هزارتا ایراد داره که مهم‌ترینش کثیف شدن و لانه کردن حشرات و گرد وغبار و لب پر شدن هست
التماس شفا
آخرین اخبار