ایلان ماسک آخرین خانه خود را هم فروخت!

ایلان ماسک آخرین عمارت ثبت شده به نام خود را با مساحت ۴۷ هکتار واقع در کالیفرنیا به فروش رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسکای نیوز عربی، ایلان ماسک بنیان‌گذار و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس با فروختن آخرین عمارت خود با مساحت ۴۷ هکتار واقع در کالیفرنیا و در منطقه خلیج سانفرانسیسکو، به قول پارسال خود مبنی بر عدم مالکیت خانه عمل کرد.

ماسک این خانه را به قیمت ۳۰ میلیون دلار فروخت، اگرچه قیمت اصلی آن ۳۷.۵ میلیون دلار بود. نام خریدار نیز هنوز مشخص نیست.  با اینکه او این خانه را کمتر از قیمت ذاتی آن فروخت، اما او در این معامله ۷ میلیون دلار سود کرد، زیرا ۴ سال پیش او این عمارت را به قیمت حدود ۲۳ میلیون دلار خریداری کرده بود.

این عمارت آخرین خانه‌ای بود که به طور رسمی متعلق به این میلیاردر بود. بنیان‌گذار اسپیس ایکس پیش از این تمام املاک دیگر خود را فروخته بود. البته این به معنای آن نیست که این میلیاردر آمریکایی در خیابان زندگی می‌کند و بی خانمان شده، بلکه به این معنا است که او خانه‌ای که رسما در اسناد دولتی ثبت شده باشد ندارد.

ایلان ماسک

املاک ۱۰۰ ساله معروف به "Guignécourt" در سال ۱۹۱۲ توسط کنت کریستین دو گینه، یکی از اعضای خانواده اشرافی فرانسوی که پس از ازدواج با یک ساکن کالیفرنیا به این ایالت نقل مکان کرده بود، ساخته شد. مسیر‌های پیاده روی و آب انبار‌هایی در اطراف این عمارت وجود دارد و این خانه یکی از بزرگ‌ترین زمین‌های منطقه مذکور به حساب می‌آید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: ایلان ماسک ، بیت کوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
‌parsa
۱۵:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
بابا چرا شر ور میگین خونش زیر زمینیه با عقل و منطق جور در نمیاد که یه نفر عمارتشو بفروشه خونه ۳۴ متری بخره بعدا گندش در میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
هرکس پولدار تر میشه خسیس تر هم میشه .حسابگر تر از دیگران .هر کاری که سودش بیشتر باشه تلاش میکنه انجام بده. ایلان ماسک که سرمایه اش از بودجه سالیانه مملکت ایران بیشتره برای کسب سود بیشتر وفرار از مالیات رفته که مستاجر بشه .واقعا که شرم اوره.
بازهم به ما مفلوکا ی مملکت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
ورشکست شده
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۳۳ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
از بس زیاد از خانه هاشون دولت آمریکا مالیات می گیره خانه‌شو فروخته که مالیات ندهد و می رود هر جا که دلش خواست بهترین خانه ها رو رهن کامل بدون پرداخت یک دلار اجاره به صاحب خانه رهن می کند و دیگر به دولت هم نمی خواهد مالیات بپردازد و با سرمایه مالیش کارهای مختلف پر سود بدون ریسک انجام می دهد این مرد ثروتمند خوب بلد که چگونه ثروتش رو چندین برابر کنه بدون اینکه به دولت آمریکا مالیاتهای سنگین بپردازد این حالا اوضاش خیلی عالی هست بیشتر کارتون خوابهای آمریکا و دولت آمریکا با قوانین بانکی شیطان صفتانشون به کارتون خوابی انداختند. والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
مگه تو آمریکا هم رهن کامل دارن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
باید بره تو پارک چادر بزنه، البته نیمکتم هست
آخرین اخبار