۴۹ نقطه حادثه خیز در مشهد نیازمند ایمن سازی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش سفر به مشهد در سال ۱۴۰۱ لازم است شهرداری بحث ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز مشهد را در اولویت قرار دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: ۴۹ نقطه حادثه خیز در مشهد شناسایی شده است که باید طرح مشخصی در خصوص ایمن سازی این نقاط با محوریت شورای حمل و نقل و ترافیک مشهد تهیه و به شورای ترافیک خراسان رضوی ارائه شود.

وی گفت: سهم موتورسواران و عابران پیاده از پیامد‌های سوانح رانندگی در مشهد بسیار بالا است و باید برای کاهش این سوانح طرح ویژه‌ای تهیه و در شورای ترافیک خراسان رضوی مطرح شود.


بیشتر بخوانید


معاون استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به نتایج تحلیلی ارایه شده از محل خدمات اورژانس و خدمات بیمارستان برای رسیدگی به مصدومان لازم است در نشستی با مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این موضوع و مشکلات احتمالی آن بررسی شود.

خدایی گفت: لازم است به منظور ساماندهی ورودی شهر و کاهش معضلات ترافیکی محور رسالت، شهرداری نسبت به تامین اعتبار اجرای طرح ترافیکی ویژه این مسیر اقدام کند تا عملیات اجرایی آن هرچه سریعتر آغاز شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.