فرار دختر نوجوان از آرواره های کروکدیل ۳ متری

یک دختر نوجوان با کمک دوستانش از حمله غافلگیرانه کروکدیل جان سالم به در برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک دختر نوجوان انگلیسی از حمله کروکدیل جان سالم به در برد. «اِمیلی اُزبورن اسمیت» ۱۸ ساله در نزدیک آبشار ویکتوریا در کشور زیمباوه هنگام شنا مورد حمله کروکدیل قرار گرفت. این دختر نوجوان به همراه دوستانش در حال سپری کردن تعطیلات در این کشور آفریقایی بود که دچار این حادثه شد.

پدر امیلی، برنت آزبورن به یاد می‌آورد که کروکدیل با گرفتن پای دخترش او را به داخل آب کشید. دوستان امیلی که شاهد این صحنه بودند بلافاصله وارد عمل شده و قبل از کشیدن قربانی به داخل قایق شروع به پرتاب مشت به سمت سر حیوان کردند.


بیشتر بخوانید


تیم نجات در کمال تعجب شاهد بودند که امیلی پس از بیرون کشیده شدن از دهان کروکدیل گریه نمی‌کرد. امیلی با وجود آنکه پذیرفته بود که پایش را در اثر این حادثه از دست خواهد داد، اما پزشکان موفق شدند پای او را دوباره پیوند بزنند. او پس از نجات به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت.

او در این باره گفت: «وقتی این حادثه افتاد، پس از نجات و بیرون کشیده شدن از میان آرواره‌های کروکدیل پذیرفته بودم که قرار است پایم را از دست بدهم. به همه دوستانم نیز گفته بودم که باید با این واقعیت کنار بیایم. اما حالا زنده هستم، پایم خوب است و می‌توانم با آن راه بروم و از این بابت خیلی خوشحالم.»

گفتنی است؛ بیمارستان در بیانیه‌ای اعلام کرده که این دختر بهبودی کامل خود را به دست خواهد آورد و می‌تواند مانند گذشته به راحتی راه برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
عجب آدم شجاعی بوده باریکلا تازه اونم با این سن کم . ولی خیلی شانس آوردم نجات پیدا کرد پاش رو هم دوباره به دست اورود