ساخت و ساز روستایی چهارباغ، زیر ذره بین هوشمند

فرماندار چهارباغ گفت: مراحل ساخت وسازهای روستایی درشهرستان چهارباغ هوشمند می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با توافق شمیرانی، فرماندار چهارباغ و رسولی زاده، مدیرکل بنیاد مسکن البرز، بیست و دو روستای شهرستان چهارباغ به عنوان پایلوت به سامانه بنیادمسکن برای استعلام های فنی و مهندسی ساخت و سازهای روستایی وصل می شوند.

این موضوع به منظور کاهش مراجعات حضوری مردم و تحقق دولت الکترونیک و همچنین مقابله با شیوع کرونا، در فاز اول با برگزاری جلسات کارشناسی با حضور کارشناسان بنیاد مسکن استان، و فرمانداری چهارباغ آغاز می شود و در فاز دوم با آموزش دهیاران شهرستان‌ چهارباغ به بهره‌برداری می رسد.

متقاضیان روستایی پس از راه اندازی این سامانه می‌توانند کاملاً بر خط جهت دریافت خدمات و سایر امورات مربوط به ساخت و سازها به سامانه وصل و امور خود را پیگیری کنند.

طی این فرآیند دهیار روستا از طریق این سامانه درخواست و مدارک بارگذاری شده توسط متقاضیان را پس از بررسی و کنترل به طور کاملاً سیستمی و مکانیزه، به کارتابل بنیاد مسکن شهرستان مربوطه‬ ارجاع کنند و کارشناسان بنیاد مسکن شهرستان نسبت به برسی موضوع به صورت تخصصی و تطبیق درخواست متقاضی با اسناد بالا دستی اقدام و پاسخ استعلام را از طریق سامانه مذکور به دهیاری اعلام می‌کنند.

در تمامی مراحل ثبت و بررسی، اعلام نتیجه به صورت پیامک‌های کاربردی و متناسب با پیشرفت کار به شماره همراه متقاضی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.