اخبار نیروی انتظامی قزوین ،

عامل قاچاق شیشه و هروئین دردام پلیس/انهدام باند سارقان اماکن خصوصی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه هفدهم آذر ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سرهنگ جواد مهرعلیان جانشین فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر صنعتی توسط فردی به سمت قزوین، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران حین کنترل و رصد دقیق و هوشمندانه مسیر "قزوین -کرج" خودروی پرشیا مورد نظر را که در حال عبور از این محور بود، شناسایی و پس از مسافتی تعقیب و گریز در ورودی "مهرگان" متوقف کردند.

سرهنگ مهر علیان گفت: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان یک کیلو گرم هروئین و ۵۰۰ گرم شیشه و یک دستگاه ترازوی توزین کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به دستگیری راننده خودرو و سرنشین آن گفت: متهمان قصد توزیع مواد در شهر مهرگان را داشتند که با هوشمندی ماموران ناکام ماندند.

کشف چوب قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران انتظامی پاسگاه نیکوئیه حین کنترل محور‌های مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: در بازرسی از این کامیون، ۴ تن و ۲۲۰ کیلوگرم چوب قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان قزوین موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده اعضای یک باند ۷ نفره سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرده اند، یاد آور شد: سارقان در قالب یک اکیپ با پرسه زنی در حاشیه شهر و شناسایی اماکن و باغاتی که فاقد دوربین مداربسته و نگهبان رها سازی شده اند پس از اطمینان از نبود مالک اقدام به سرقت وسایل از قبیل شیرآلات، لوازم برقی، پمپ آب و موتور برق می‌کردند.

کشف ۱۰ تن سویای قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: مأموران پلیس آگاهی در هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سرهنگ کوروش عزیزی با اشاره به عدم ارائه مدرک معتبر مبنی بر حمل قانونی بار از سوی راننده خودرو افزود: در بازرسی نهایی پلیس از کامیون مورد نظر، ۱۰ تن سویای دامی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان افزود: ارزش ریالی محموله قاچاق توقیفی از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس شهرستان، دو میلیارد ریال بیان شده است.

کشف بیش از ۴ تن آرد قاچاق در آوج

سرهنگ زرینی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: مأموران پاسگاه انتظامی حصار، ولی عصر (عج) حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان، به یک دستگاه خودرو کامیون مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران دربازرسی از خودرو موفق به کشف ۱۱۰ کیسه ۴۰کیلویی آرد فاقد هر گونه مجوز حمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اوج اظهار داشت: راننده خودرو در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار