آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات زمستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله سه هفته مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسند.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

بارسا و میلان به دنبال کریستنسن

به نقل از فابریتزیو رومانو، بارسلونا و آث میلان پیشنهادی برای جذب آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی چلسی ارائه کرده اند. قرارداد کریستنسن در پایان فصل به اتمام می‌رسد و او از ماه آینده برای امضای پیش قرارداد با باشگاه‌های خارجی آزاد است.

تکذیب توافق مدافع فنرباغچه با چلسی

فنرباغچه گزارش‌هایی مبنی بر موافقت آتیلا زالا مدافع این تیم با انتقال به چلسی را تکذیب کرد.فنرباغچه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ادعا‌هایی که در چند روز اخیر در رسانه‌های خارجی و رسانه‌های اجتماعی درمورد انتقال آتیلا زالای بازیکن ما منتشر شده است، حقیقت ندارد.

رئال پیشاپیش مشتریان رودیگر

ایندیپندنت گزارش می‌دهد که رئال مادرید پیشتاز جذب آنتونیو رودیگر است و این مدافع اکنون تقریباً مطمئن است که پس از اتمام قراردادش در پایان فصل، چلسی را ترک خواهد کرد.

برادر رودیگرکه مدیربرنامه‌های او نیز هست، با رئال به توافقی غیررسمی رسیده است و این باشگاه شرایط بسیار بهتری نسبت به چلسی ارائه می‌دهد.

بایرن مونیخ همچنان مانند تاتنهام و منچستریونایتد به رودیگر علاقمند است، اگرچه این بازیکن ۲۸ ساله ترجیح می‌دهد به خارج از انگلیس برود.

لیورپول بخت اصلی جذب بلینگهام

به گزارش میرر، لیورپول امیدوار است با شکست دادن تیم‌هایی مانند چلسی، منچستریونایتد و منچستر سیتی، جود بلینگهام را به خدمت بگیرد.

قرمز‌ها بر این باورند که علاقه رقبایشان به ارلینگ هالند دیگر ستاره دورتموند به این معنی است که راه برای جذب هافبک انگلیسی در تابستان آینده برای آن‌ها هموار خواهد شد.

مرسی سایدرز‌ها مایلند با مبلغی در حدود ۹۰ میلیون پوند بلینگهام را به گران‌ترین خرید باشگاه تبدیل کنند.

بارسا حاضر است ۳۸ میلیون پوند برای تورس بپردازد

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا امیدوار است بتواند با ۳۸ میلیون پوند فران تورس را از منچسترسیتی به خدمت بگیرند.

گفته می‌شود قهرمان فعلی لیگ برتر ۵۱ میلیون پوند برای مهاجم ملی پوش اسپانیایی می‌خواهد، اما مذاکرات ادامه دارد و این رقم ممکن است کاهش یابد.

لیورپول وضعیت دیبالا را زیر نظر دارد

Calciomercato گزارش می‌دهد که پائولو دیبالا در آستانه امضای قرارداد جدیدی با یوونتوس است، اما لیورپول همچنان وضعیت او را زیر نظر دارد.

اگر ۲ طرف درباره قرارداد جدید به توافق نرسند، مهاجم تیم ملی آرژانتینی در تابستان ۲۰۲۲ بازیکن آزاد خواهد شد.

پیشنهاد چلسی به گاوی

به گزارش ال ناسیونال، چلسی در حال آماده سازی یک پیشنهاد وسوسه کننده برای گاوی، بازیکن جوان بارسلونا، است.

با توجه به اینکه این هافبک ۱۷ ساله هنوز قرارداد جدیدی در نیوکمپ امضاء نکرده است، آبی‌ها امیدوارند که بتوانند او را متقاعد کنند تا با چالش جدیدی در لیگ برتر روبرو شود.

واکنش اینزاگی در مورد تمدید قرارداد با اینتر

سیمونه اینزاگی از زمانی که هدایت اینتر را برعهده گرفته، کارنامه درخشانی داشته است و اکنون صحبت از تمدید قرارداد دو ساله او است.

با این حال، وقتی صحبت از برنامه‌های بلندمدت آینده به میان آمد، او به خبرنگاران گفت: «این داستان‌هایی در روزنامه‌ها است، اما من در حال حاضر اولویت‌های دیگری دارم».

مخالفت بارسلونا با خرید مهاجم بازل

به گزارش اسپورت، بارسلونا به توصیه دکو برای خرید آرتور کابرال مهاجم برزیلی بازل عمل نخواهد کرد.

مهاجم برزیلی در بازل توجهات را به خود جلب کرده است، اما غول‌های لالیگا در حال بررسی گزینه‌های دیگر پیش از پنجره ژانویه هستند.

یووه شرایط قرضی کولوسفسکی را مشخص کرد

تاتنهام همچنان به دنبال انتقال قرضی دژان کولوسفسکی، هافبک یوونتوس است، اما کالچومرکاتو مدعی است که این معامله ممکن است به آن سادگی که اسپرز انتظار دارد، نباشد.

دلیل آن این است که بیانکونری‌ها خواستار این هستند که هر معامله‌ای شامل تعهد خرید نیز باشد، به این معنی که هر خریدار این بازیکن سوئدی باید متقاعد شود که او گزینه بلندمدتی برای آن‌ها است.

آژاکس به جمع مشتریان هندرسون پیوست

منچستر ایونینگ نیوز گزارش داد که آژاکس آخرین تیمی است که برای جذب دین هندرسون به صورت قرضی ابراز علاقه کرده است

دروازه بان ملی پوش انگلیس در منچستریونایتد همچنان نیمکت نشین داوید دخیا است و ممکن است اجازه داشته باشد در ژانویه به دنبال تیم جدیدی باشد.

فلیکس به فکر جدایی از اتلتیکو

به گزارش AS، ژوائو فلیکس در حال بررسی جدایی از اتلتیکو مادرید است.

این مهاجم پرتغالی نتوانسته در اسپانیا موفق شود و مایل است برای بازگشت به دوران اوج گزینه‌های خارج از لالیگا را بررسی کند.

یوونتوس خواهان امضای قرارداد دیبالا تا کریسمس است

GOAL دریافته است که یوونتوس می‌خواهد تا کریسمس قرارداد جدیدی با پائولو دیبالا منعقد کند.

مهاجم آرژانتینی هنوز قراردادی را که قرار است تابستان آینده منقضی می‌شود تمدید نکرده است، اما ایجنت او در حال آماده شدن برای بازگشت به ایتالیا برای مذاکرات بیشتر بر سر قراردادی است که این بازیکن را تا سال ۲۰۲۶ در تورین نگه می‌دارد.

استقبال دیپای از پیشنهاد‌ها

به گزارش ال ناسیونال، ممفیس دیپای تنها پس از نیم فصل حضور در بارسلونا، پذیرای پیشنهاد‌های سایر تیم‌ها است.

مهاجم ملی پوش هلندی در تابستان به عنوان بازیکن آزاد به اسپانیا نقل مکان کرد، اما هموطنش رونالد کومان نیوکمپ را ترک کرد و ممکن است او هم در همان مسیر حرکت کند.

برناردسکی در رادار لستر

Calciomercato ادعا می‌کند که فدریکو برناردسکی بازیکن یوونتوس مورد توجه لستر است.

گفته می‌شود روباه‌ها بار‌ها این بازیکن ایتالیایی را زیر نظر قرار داده اند و اکنون آماده خرید او شده اند.

حکیمی خواهان بازگشت به رئال مادرید

ال ناسیونال مدعی است که اشرف حکیمی می‌خواهد در تابستان ۲۰۲۲ به رئال مادرید بازگردد.

مدافع راست ملی پوش مراکشی در پنجره نقل و انتقالات گذشته به پاری سن ژرمن پیوست، اما او مشتاق است تا به خانه برگردد و رئال هم به دقت اوضاع را زیر نظر دارد.


بارسا برای فروش کوتینیو مصمم است

به گزارش بی‌بی‌سی اسپورت، بارسلونا به دنبال یافتن خریدار برای فیلیپه کوتینیو در ژانویه است.

ستاره سابق لیورپول مایل به بازگشت به انگلیس است، اما دستمزد سنگین او یافتن مشتری مناسب را دشوار می‌کند.

آرسنال جلوتر از منچستریونایتد برای جذب زکریا

Fussball Transfers ادعا می‌کند که آرسنال در رقابت برای جذب دنیس زکریا، هافبک بوروسیا مونشن گلادباخ، جلوتر از منچستریونایتد پیشتاز است.

گفته می‌شود که توپچی‌ها قبلاً با این بازیکن ۲۵ ساله که مدنظر بوروسیا دورتموند، اینتر و یوونتوس نیز قرار دارد، مذاکره کرده اند.

جایگاه مورینیو در رم در خطر نیست

علیرغم گمانه زنی‌های منتشر شده، جایگاه ژوزه مورینیو در رم در خطر نیست و مالکان و هیئت مدیره به طور کامل از سرمربی پرتغالی حمایت می‌کنند.

مورینیو تا ژوئن ۲۰۲۴ با آ اس رم قرارداد دارد. انتظار می‌رود خرید‌های جدیدی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه در راه باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار