ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب شرق کشور:

ارتشیان به عنوان سربازان ولایت آماده سرکوب هر تهدیدی علیه کشور هستند

ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب شرق کشور گفت: امروز ارتش و ارتشیان جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان ولایت، در خدمت مردم و آماده سرکوب هر نوع تهدیدی علیه امنیت کشور هستند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب شرق کشور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ ٣٨٨ پیاده، مکانیزه هجومی شهید حیدر شهرکی ایرانشهر گفت: امروز ارتشیان جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنند به عنوان سربازان ولایت در خدمت مردم هستند.

وی از تیپ ٣٨٨ پیاده مکانیزه هجومی شهید حیدر شهرکی ایرانشهر به عنوان یکی از یگان‌های دفاعی و هجومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه جنوب شرق نام‌برد که پیشرو در خط مقدم و آماده مقابله با هرگونه تهدید دشمنان است.

ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب شرق کشور گفت: در تیپ ٣٨٨ ارتش مستقر در ایرانشهر نیرو‌های خاص، زبده و آموزش دیده مستقر هستند که آمادگی این یگان رزمی موجب آرامش قلوب مردم منطقه و کشور است.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوج آمادگی، اقتدار و قدرت برای دفاع از تمامیت مرزی و منافع ملی کشور است و این بزرگترین افتخار ما محسوب می‌شود.

گفتنی است در این نشست که امام جمعه، فرماندار، و اعضای شورای تامین ایرانشهر حضور داشتند سرهنگ محمد رضا سروری به عنوان فرمانده جدید تیپ ٣٨٨ پیاده مکانیزه هجومی ایرانشهر معرفی و از خدمات امیر ملکی زاده قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.