داماد طرفدار محیط زیست، تمجید کاربران را برانگیخت

سبک مراسم عروسی یک داماد طرفدار محیط زیست مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امروزه بیشتر افراد به اینترنت دسترسی دارند. هر چیزی در کمترین زمان ممکن در شبکه‌های اجتماعی داغ می‌شود. موردی که قصد اشاره به آن را داریم ، ازدواج «سانتوش پاتل»، یک افسر پلیس در منطقه پریتویپور در ایالت مادهیا پرادش هند است. سبک ازدواج منحصر به فرد پاتل و علاقه زیادش به محیط زیست توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

این افسر پلیس به عنوان یک دوستدار محیط زیست تصمیم گرفت تا مراسم ازدواجش را به شکلی ساده برگزار کرده و از یک قانون پیروی کند. او نه تنها از ماشین در مراسم عروسی استفاده نکرد بلکه به جای استفاده از آویزه‌های گران قیمت و پر زرق و برق، تاجی از برگ خرما بر سر خود گذاشت.


بیشتر بخوانید


در حالی که هیچ ماشین عروسی، برای جابجایی این عروس و داماد جوان مورد استفاده قرار نگرفت این زوج جوان با دوچرخه مسافت تا معبد و سپس تا محل برپایی عروسی را پیمودند. افسر جوان با این اقدام خود، نگرانی اش را از آلوده شدن محیط زیست توسط انسان نشان داد و این پیام را به همگان داد که همگی باید نگران محیط زیست باشیم و برای کاهش آلودگی آن تلاش کنیم.

 محیط زیست

مراسم عروسی آقای پاتل در تاریخ ۲۹ نوامبر در روستای دیو واقع در منطقه آجاگرا واقع در ایالت مادهیا پرادش به سبک سنتی و بسیار ساده برگزار شد.

گفتنی است؛ سبک برپایی عروسی این داماد طرفدار محیط زیست مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری اقدام او و توجه اش به آلودگی محیط زیست را مورد تمجید قرار دادند.

 مراسم عروسی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار