پیام تبریک مسئولان خوزستان به مناسبت روز حسابدار و دانشجو

مسئولان خوزستان با صدور پیامهای جداگانه ای روز حسابدار و دانشجو را تبریک گفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان و روسای دستگاه‌های اجرایی در خوزستان پیام‌های جداگانه‌ای به مناسبت روز حسابدار و فرارسیدن ۱۶ آذر ماه، روز دانشجو صادر کردند و این مناسبت‌ها را به جامعه هدف تبریک گفتند.

صادق نیسی گمراوی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه تجلیل از کارکنان مالی و بودجه این ناحیه از تلاش‌های آنان در روز حسابدار گفت: روز حسابدار فرصتی است تا از تلاش‌های، کارکنان حوزه مالی که به حق کاری طاقت فرسا و حساس دارند تقدیر شود.

او با بیان اینکه همواره کار امور مالی با حساسیت ویژه‌ای همراه بوده است، ادامه داد: حسابداری به عنوان یکی از ارکان ادارات نقش مهمی در تحقق اهداف دارد.

دانشجویان صدای ضداستکبار ملت ایران مقابل دشمنان

در پیام شیبه، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان به مناسبت روز دانشجو آمده است:

۱۶ آذر یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیر‌های استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند و دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت، توانسته دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.

در طول تاریخ انقلاب اسلامی دانشجویان ثابت کردند که دانشجو، تنها جوینده دانش نیست وهر جا که نیاز باشد، حضور چشم‏گیری دارد و با علمی آمیخته با بصیرت و معرفت هرگز اجازه نخواهد داد که پرچم استیلای اجنبی بر قله شرف و آزادگی کشورش برافراشته شود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ امداد، این روز را به همه دانشجویان هموطن بالاخص دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تبریک و تهنیت عرض کرده، از درگاه حق تعالی، سلامتی و مزید توفیقات آن‌ها را در خدمت به میهن اسلامی مسألت دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار