رونمایی احتمالی اپل از محصولات جدید در سال ۲۰۲۲

محصولات تولیدی گسترده و هیجان انگیز شرکت اپل در سال ۲۰۲۲ از طریق یک منبع آگاه فاش شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، سال ۲۰۲۱ تقریباً تمام شده و انتظار خاصی از آن نمی‌رود، اما سال ۲۰۲۲ می‌تواند چیز‌های زیادی برای ارائه داشته باشد. این نکته را مارک گورمن از بلومبرگ گفته است. گورمن ادعای قبلی خود را تکرار می‌کند که آیپد پرو سال آینده با شارژر بی سیم عرضه خواهد شد. طبق گزارش ها، مدل ۱۱ اینچی دارای یک پنل مینی LED نیز خواهد بود، چیزی که در حال حاضر مختص مدل بزرگتر است. علاوه بر این، انتظار می‌رود اپل سال آینده مدل‌های جدید آیپد ایر و آیپد پایه‌ای را نیز معرفی کند.

این شرکت همچنین احتمالاً یک مدل آیفون SE ۵G را در سال ۲۰۲۲ قبل از معرفی سری آیفون ۱۴ عرضه خواهد کرد. برخی می‌گویند که این گوشی از طراحی مشابه آیفون ۸ استفاده خواهد کرد و برخی دیگر ادعا می‌کنند که از آیفون XR الهام گرفته شده است.

محصول جدید شرکت اپل

گورمن گفت که همچنین انتظار دارد که اپل یک iMac رده بالا با تراشه داخلی، یک مک بوک ایر مجهز به M۲، یک مک پرو با پردازنده خانگی و مدل‌های جدید مک مینی و مک بوک پرو سطح پایه را معرفی کند.

همچنین ایرپاد پرو جدید و سه مدل اپل واچ نیز باید جزو محصولات تولیدی اپل باشند. و در آخر، اپل احتمالاً از اولین هدست ترکیبی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خود رونمایی کند. ظاهراً این عینک هوشمند دارای چندین پردازنده، یک فن و نمایشگر با وضوح بسیار بالا خواهد بود. این هدست حتی ممکن است اپ استور مخصوص به خود را داشته باشد، اما بعید است که به این زودی جایگزین آیفون شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت اپل ، اپل واچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار