واگذاری استقلال و پرسپولیس به کجا رسید؟

قربانزاده گفت: روز‌های قبل از دربی تا روز‌های آینده، روز‌های تعیین تکلیف در مورد شرایط پذیرش استقلال و پرسپولیس در بورس است.

حسین قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در خصوص واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس؛ روز‌های قبل از دربی تا روز‌های آینده، روز‌های تعیین تکلیف در مورد شرایط پذیرش این دو شرکت در بورس است. این دو باشگاه به دلیل هواداران بسیاری که دارند، تضمین موفقیت و سودآوری آن‌ها برای ما نیز اهمیت زیادی دارد و از طرف دیگر نوع واگذاری آن‌ها نیز مهم است.

او تاکید کرد: تلاش می‌کنیم که سرنوشت خصوصی سازی در این دو باشگاه، سرنوشت مطلوبی باشد که وضعیت آن‌ها را بعد از واگذاری نسبت به قبل بهتر کند. از طریق مدل‌هایی مانند افزایش سرمایه از محل صرف سهام که پول به خود باشگاه وارد می‌شود و باعث می‌شود که باشگاه سودآوری داشته باشد. 

قربانزاده گفت: هر دو باشگاه متقاضی بورسی شدن هستند و مذاکره با مدیران عامل آن‌ها ادامه دارد، به ویژه با موضوع کمیته حرفه‌ای سازی که الزام AFC است، که تعیین تکلیف مالکیت یگانه این دو باشگاه مشخص شود. در این حوزه نیز تدابیری در حال صورت است و با رایزنی‌هایی که با وزارت ورزش اتفاق می‌افتد، می‌توانیم این امکان را فراهم کنیم که با تدابیری مصوبه کمیته حرفه‌ای سازی را بگیریم تا مالکیت دوگانه صورت نگیرد. اما واگذاری آن‌ها از طریق بورس را علی رغم جدیتی که وجود دارد، با یک آرامشی دنبال می‌کنیم تا مخاطره خصوصی سازی‌هایی همچون هفت تپه و مغان برای این دو باشگاه اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
چون توش نون داره عمرا خصوصی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۵:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
زمانی این دو تیم سکوی پرتاب عده ای واقعا فوتبالی،متعصب،غیرتی و ستاره فوتبال بود.کم کم به خاطر مدیریت مدیرانی نالایق و سود جو این دو تیم فقط و فقط با تبلیغ،اسمشان را تونستند حفظ کنند.زمانی این دو تیم بازیکن پرورش میدادند و به بقیه باشگاههای ایران صادر میکردند اما متاسفانه الان مثل مدارس غیر انتفاعی که می گویند دانش اموز فقط با معدل 19 میگیریم سال بعد همون دانش اموز معدلش میشه 13 این دو تیم هم فقط بلدند با بودجه کلان غیر از بازیکنهای خارجیشون از این باشگاه و اون باشگاه داخلی بازیکنان نامی را باهاشون قرارداد ببندند وبعد از یکی دو فصل با افت شدید قراردادشون را کنسل کنند.و اخر هر سال دولت مجبوره مبلغی هنگفت به این دو تیم چهره کمک کنه.این درد فقط و فقط با خصوصی سازی مداوا میشه و بس.تا زمانیکه دولتی باشه تا زمانیکه مدیرانی که مدیران این باشگاهها هستند حتی یویو هم بازی نکرده باشند و راحت حقوقهای نجومی بگیرند همین اشه همین کاسه همین بدبختی همین شهراوردهای بی روح و بی مزه.و پر خرج.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
فوتبال شده محلی برای پول شویی دولتی . خجالت بکشید خر خودتونید .دیگه با یه مشت مردم بیسواد طرف نیستید .
Iran (Islamic Republic of)
ایزانلو
۱۳:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
ببین چه بخور بخوری تو این دوتا تیم که دوست ندارند خوصوصی بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
هیچ وقت واگذار نخواهد شد تا زمانی که دلال هست.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۱:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
این دو تا باشگاه رو بدن دست همراه اول و ایرانسل بدون شک موفق میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
400 سال بعد
رئیس سازمان خصوصی سازی :مراحل خصوصی سازی باشگاه های سرخابی در دست اقدام است...گام های خوبی برداشته شده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
این دو باشگاه چندان طرفداری بجز صدا وسیما نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
محکمه تاج و بانیان قرارداد ننگین ویلموتس بهکجا رسید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
سلام.باید این دو تیم که صدها میلیارد تومان پول بیت المال مردم و نفت و مالیات صرف آنان می‌شود را به بخش خصوصی واگذار کرد،باید همه تیم‌های فوتبال به بخش کاملا خصوصی واگذار شود.همچنین از دولت جناب آقای رئیس جمهور گرامی می‌خواهیم واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم آزاد کنند تا انحصار داخلی شکسته و گرانی بیسابقه دههابرابری خودرو که در دولت تدبیروامید درست کردند و کمی ادامه یافت کاهش شدید یابد،اگر برای جان و مال مردم ارزش قائل هستند واردات خودرو را آزاد کنند،از نمایندگان مجلس می‌خواهیم نماینده مردم باشند نه نماینده جیب خود و قانون جدید واردات خودرو بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم را آزاد کنند،تا به احتکار و گران‌فروشی خودروسازان داخلی پایان داده شود،یقین داشته باشید قیمت‌ها کاهش شدید خواهد یافت.ن.گرمی.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
99 درصد مردم کشور مخالف دولتی بودن فوتبال به ویژه این دو باشگاه پرهزینه هستند. لذا بایستی هر چه زودتر و به هر روشی، از پرداخت های سنگین برای آنها از جیب مردم جلوگیری کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
واگذاری پرسپولیس و استقلال:قسمت هزارم
با حضور رئیس سازمان خصوصی سازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
پولی که اینجا صرف می کنین بدین برای گذران زندگی مردم،اینا فوتبال بازی نکنن کسی نمی میره،ولی این پول هایی که برا اینا خرج می کنی هزار گشنه روسیر می کنه
آخرین اخبار